Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ελπίδες για κυκλοφορία του GTA V και στο Wii U

Ο πρόεδρός της Nintendo of America Reggie Fils-Aime δήλωσε πως ελπίζει η Rockstar να κυκλοφορήσει το Grand Theft Auto V και για το Wii U. Μιλώντας με το MTV είπε πως οι άνθρωποι της Rockstar έχουν μιλήσει με πάρα πολύ καλά λόγια για το Wii U και πως είναι υποχρέωση της Nintendo να παρέχει την δυνατότητα σε εταιρίες όπως η Rockstar να δημιουργήσουν κορυφαίους τίτλους για το Wii U, και γιατί όχι τους κορυφαίους όλης της βιομηχανίας των video games.



Η δήλωση αυτή έρχεται λίγο μετά την αντίστοιχη της Rockstar, η οποία είπε πως η κυκλοφορία του Grand Theft Auto V για Wii U και PC είναι υπό σκέψη.


Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Rockstar Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Rockstar

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Grand Theft Auto V
    • 18+ pegi 18+
      • 9.2 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (169)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.rockstargames.com/V/ FOLLOWERS 42 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 10

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • T_K_L_L_LUIGI
    • Αν δεν το ετοιμάζουν ήδη τότε παίζει να βγεί σε κάνα 1.5 χρόνο αφού θα έχει πουλήσει ήδη αρκετά με αποτέλεσμα να χάσει ένα καλό ποσοστό πωλήσεων η νιντέντο!

    • ner0
    • Σόρι κυρα-Νιντέντο αλλά αν μπαίνεις στην τέταρτη -στην ουσία- γενιά και ακολουθήσεις ίδια τακτική με τα 3rd-party είσαι μεγάλο foul για μένα.Ξέρω ότι για μερικούς mario ,zelda ,metroid prime κλπ δε σκουριάζουν ποτέ (για μένα σίγουρα σκουριάζουν) αλλά δεν είναι δυνατόν να μην μπορούν να κάνουν μια συμφωνία για το GTA. Τώρα όποιος νομίζει ότι ένα παιχνίδι σαν το GTA δεν θα κάνει διαφορά σε πωλήσεις για το WiiU, είναι βαθιά γελασμένος. Θα αποτελέσει απλά μια τεράστια επιπλέον αφορμή για αγορά, πέραν των 1st party και του Pad. Και ειδικά το pad δίνει έναυσμα για "παπάδες" πειραματισμούς πάνω στο διαμάντι της Rockstar. Τι να πω πραγματικά. 2012 έχουμε...

*