Η δήλωση αυτή έρχεται λίγο μετά την αντίστοιχη της Rockstar, η οποία είπε πως η κυκλοφορία του Grand Theft Auto V για Wii U και PC είναι υπό σκέψη.
Η δήλωση αυτή έρχεται λίγο μετά την αντίστοιχη της Rockstar, η οποία είπε πως η κυκλοφορία του Grand Theft Auto V για Wii U και PC είναι υπό σκέψη.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Rockstar Games
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Rockstar
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
10
ENTERNITY SCORE




υπό σκέψη , φανταστείτε πόσο το θέλουν σε αυτά XD
Αν δεν το ετοιμάζουν ήδη τότε παίζει να βγεί σε κάνα 1.5 χρόνο αφού θα έχει πουλήσει ήδη αρκετά με αποτέλεσμα να χάσει ένα καλό ποσοστό πωλήσεων η νιντέντο!
Σόρι κυρα-Νιντέντο αλλά αν μπαίνεις στην τέταρτη -στην ουσία- γενιά και ακολουθήσεις ίδια τακτική με τα 3rd-party είσαι μεγάλο foul για μένα.Ξέρω ότι για μερικούς mario ,zelda ,metroid prime κλπ δε σκουριάζουν ποτέ (για μένα σίγουρα σκουριάζουν) αλλά δεν είναι δυνατόν να μην μπορούν να κάνουν μια συμφωνία για το GTA. Τώρα όποιος νομίζει ότι ένα παιχνίδι σαν το GTA δεν θα κάνει διαφορά σε πωλήσεις για το WiiU, είναι βαθιά γελασμένος. Θα αποτελέσει απλά μια τεράστια επιπλέον αφορμή για αγορά, πέραν των 1st party και του Pad. Και ειδικά το pad δίνει έναυσμα για "παπάδες" πειραματισμούς πάνω στο διαμάντι της Rockstar. Τι να πω πραγματικά. 2012 έχουμε...
Μια κινηση που κατοχοι home κονσολων νιντεντο περιμενουν μια δεκαετια... Αντε καντε το!
Επισης @ner0 ελπιζω 4η γενια να εννοεις του GTA, γιατι η Νιντεντο μετραει καποιες παραπανω...