Το άλλο, πιο σύντομο, tech demo απεικόνιζε τον Link σε ένα εντυπωσιακό boss fight. Το συγκεκριμένο demo, αν και rendered σε real-time, δεν είναι playable, όμως είναι interactive και επιτρέπει σε όσους είναι στην E3 να αλλάξουν την κάμερα του παιχνιδιού, να αλλάξουν την ημέρα σε νύχτα και άλλα. Μπορεί να πρόκειται για tech demo, αλλά θεωρούμε ότι αποτελεί μία καλή ένδειξη για την μορφή του Zelda HD, όταν αυτό κυκλοφορήσει...
Το άλλο, πιο σύντομο, tech demo απεικόνιζε τον Link σε ένα εντυπωσιακό boss fight. Το συγκεκριμένο demo, αν και rendered σε real-time, δεν είναι playable, όμως είναι interactive και επιτρέπει σε όσους είναι στην E3 να αλλάξουν την κάμερα του παιχνιδιού, να αλλάξουν την ημέρα σε νύχτα και άλλα. Μπορεί να πρόκειται για tech demo, αλλά θεωρούμε ότι αποτελεί μία καλή ένδειξη για την μορφή του Zelda HD, όταν αυτό κυκλοφορήσει...
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
12 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Nintendo
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Nintendo
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
7+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 7+
-
-
8
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-

- από Ηλίας Πέππας
-
- 08/06/11
Η Nintendo χρησιμοποίησε ένα εκτεταμένο tech demo ως «πρώιμο παράδειγμα των δυνατοτήτων του Wii U».




Αν και σε όλες τις κονσόλες τα tech demo πάντα δείχνουν εντυπωσιακά, θα ήθελα πάρα πολύ να δω και να παίζω zelda με τέτοια γραφικά και με τις νέες καινοτομίες που μπορεί να προσφέρει το νέο χειριστήριο.
Κάτι μου λέει ότι το tech demo θα "συμφωνήσει" πρώτη φορά με τα πραγματικά γραφικά του WiiU.
Ωραία τα tech demo αλλά μέχρι εκεί . Δεν δείχνουν κάτι το σημαντικό , τα ίδια tech demos πολύ άνετα παίζουν τόσο σε PS3 όσο και ΧΒΟΧ360.
Ok, μας έπεισαν.... Έργα θέλουμε κύριοι, και όχι φαρφάρες εντυπωσιασμού (και μόνο εντυπωσιασμού)
Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες... τώρα πλεόν πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι πραγματικά μπορεί να κάνει το gadget του χρονου!
Ουσία 0, έπρεπε να δείξουν κανονικά τουλάχιστον ένα παιχνίδι πώς θα τρέχει στο WiiU αντίστοιχα δείξανε tech demos και trailers απο 360/PS3 για τα 3rd party παιχνίδια.
Κρατάνε καλά τα χαρτιά τους κλειστά...και καλά κάνουν.
Ρε παιδιά ένα βίντεο έδειξαν οι άνθρωποι... Ούτε ανέλυσαν 1080p, HD κλπ. Στο χειριστήριο επικεντρώθηκαν. Που τις είδατε τις κινήσεις εντυπωσιασμού...?
παντως το zelda τρεχει κανονικοτατα....δεν ειναι tech demo τυπου killzone 2/motorstorm aka cgi....παραμενω δυσπιστος αλλα κατι μου λεει οτι θα το αγορασω μολις δω mario και zelda να σκανε!
ωραιο γραφικα επιτελους για την νιντεντο..επιτελους hd εποχη..
Εχμμ... Dimpap, απο ενέκαθεν ο ρόλος των tech demos είναι να εντυπωσιάσουν. Τι θα πει βίντεο έδειξαν? Για κονσόλα μιλάμε , όχι την Σειρηνάκης production
Από tech demos κι αν έχουμε "φάει" στην ζωή μας. Άντε και πες ότι τα κάνει όλα αυτά, το θέμα είναι και το πότε θα τα κάνει, Θα τα κάνει στο launch ή μετά από καμιά 3ετία όταν θα βγαίνουν και νέες next-next gen κονσόλες από τους αντιπάλους.
Εγώ βλέπω το εξής: αύριο (τέλη του 2012 περίπου) η Nintendo θα βγάλει με μία κάποια καθυστέρηση μία current gen κονσόλα, άντε ίσως και λίγο πιο αναβαθμισμένη από τις υπάρχουσες και δεν θα είναι περίεργο αυτό, το να είναι δηλαδή πιο δυνατή από κονσόλες που ήδη κουβαλάνε μία 5ετία στην πλάτη τους. Θα φάει στην μάπα τα ίδια παιχνίδια και γραφικά από τις 3rd party εταιρείες που κυνηγάει και το ξέρει (πάντα προγραμματίζουμε στον πιο αδύναμο της τρέχουσας γενιάς) και μετά θα έρθει αντιμέτωπη με τα "τούμπανα" αντίπαλες κονσόλες της επόμενης γενιάς. Εκεί θα χάσει το παιχνίδι και τί μπορεί μόνο να την σώσει; Φυσικά οι δικοί της ξεχωριστοί τίτλοι και το innovation. Αυτό προωθεί ξανά, ήτοι το διαφορετικό - ξεχωριστό χειριστήριο της όπως έκανε και με το Wii. Τώρα αν αυτό θα χρησιμοποιηθεί όντως αξιόλογα και σωστά για HC τίτλους (αφού η ίδια κυνηγάει την HC αγορά) ή τελικά θα είναι μόνο για παιχνίδια casual κλπ μόνο ο χρόνος μπορεί να τ φανερώσει αυτό.
Παίδες είναι νωρίς ακόμη. Time tells no lies... we will see what the future holds. Πάντως σήμερα εγώ δεν βλέπω κάτι που σαν παίκτης των PS3/X360 να με κερδίζει (μιας και το Wii που και αυτό έχω δεν με κέρδισε τελικά, το χαίρεται η μικρή).