
Στη μέση του Far Cry 3 ο Vaas βγαίνει εκτός αφήνοντας τον παίκτη χαμένο. Ο Yohalem αντιλαμβάνεται πως ο κόσμος θα ήθελε περισσότερα από τον συγκεκριμένο χαρακτήρα και θεωρεί τη στιγμή του απουσίας του ως έγκαιρη.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η ιστορία του Far Cry 3 της Ubisoft αλλάζει κάπου στη μέση του τίτλου, κάτι το οποίο πλέον αιτιολογήθηκε.
Εχμμμ...Απο την στιγμή που τώρα ασχολούμαι με το παιχνίδι, γιατί πάτησα στο νέο είπαμε?
για αυτους που δεν το εχουν παιξει ακομα μια προειδοποιηση για spoiler δεν βλαπτει.
Που τον βρηκαν αυτον ρε! Μεχρι την μεση του παιχνιδιου η ιστορια ηταν απιστευτη μετα σαν τα μουτρα τους την κανανε.Εφτιξαν τον καλυτερο χαρακτηρα σε παιχνιδι .Ολοι οι gamers τρελαθηκαν και αυτος για να μας ξενερωσει οχι απλα τον εβγαλε εκτος αλλα και με αθλιο τροπο .Εγω να εγγραφα το σεναριο καλυτερα θα το εκανα .ΧΑΙΒΑΝΙ ειναι