
Το PAX East θα λάβει χώρα στην Βοστόνη από τις 22 μέχρι τις 24 Μαρτίου.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Σήμερα η Blizzard επιβεβαίωσε πως στο επερχόμενο PAX East θα προβάλει την έκδοση του Diablo 3 για το PlayStation 3 (ο τίτλος θα κυκλοφορήσει και για το PlayStation 4).
Ωραία, θα το δω πώς θα είναι.
Μιας που το PC μου τρέχει άνετα μόνο την Πασιέντζα, θα είναι στα υπόψιν στο PS3. Ή να το αφήσω για το PS4...?
file to exo paiksi sto pc ekane arketa entiposi ala gia nadis pragmatika kala grafika afiseto gia ps 4
Δεν πρόκειται να βελτιώσουν τα γραφικά του!!!
Δεν ξέρω που θα το πάρω, αλλά σίγουρα θα έχει πέσει στα 20 η τιμή του! :)
Μια απο τα ιδια scott_pilgrim, σιγουρη αγορα στο ps3 αφου πεσει η τιμη του!
συμφωνο με vegeta13 + scott , σιγουρη αγορα οταν η τιμη ειναι προσιτη !!!!
Σιγουρη αγορα οταν κυκλοφορησει. Και εγω δεν πιστευω οτι θα εχει την τρελλη διαφορα στο 4
τρελη αναμονη μιας και ειμαι hater του pc μονο fm επαιζα πιο μικρος και κανενα emulator snes n64 οποτε αγορα αν μπορω πρωτη μερα, αν βγει μαζι σε 3-4 θα το παρω στο 4 φυσικα