
Η εταιρία μελετάει την επίθεση και σύντομα θα έχουμε νεότερα.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η χρονιά που διανύουμε είναι σίγουρα από αυτές που θα μείνουν στην ιστορία του gaming για τις πολλαπλές και συνεχιζόμενες επιθέσεις από hackers.
GET A LIFE PEOPLE!
Μου το είπε και ένας φίλος χτες οτι έφαγαν hack οι servers και δηστηχώς ειχε την πιστωτική του μέσα. Πάντως τα κρούσματα φέτος ειναι πολλά και σε διάφορα μέτωπα
Φίλε Pilgrim δεν σε πιάνω. Αν θεωρείς τα video games πεταμένο χρόνο τότε κάτι δε πάει καλά με το avatar σου καθώς και τις επιλογές σου σε site που επισκέπτεσαι.
@Alda το σχολειο του Pilgrim παει καθαρα στους χακερς. ;)