Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Επίσημες πλέον οι τιμές του Wii U

Με τους λιανέμπορους και την Nortec (στο ηλεκτρονικό της κατάστημα) να ανεβάζουν ήδη τις επίσημες τιμές λιανικής για το Wii U, μπορούμε να αισθανόμαστε δικαιωμένοι για το ρεπορτάζ που έχουμε κάνει τις τελευταίες ημέρες και επιβεβαιώνεται κατά γράμμα. Ουσιαστικά λοιπόν, οι τρεις εκδόσεις του Wii U θα πωλούνται στις τιμές που σας είχαμε αναφέρει, δηλαδή έναντι 319.99€, 379.98€ και 420€. Τα περισσότερα καταστήματα έχουν ήδη αρχίσει να αναρτούν τις σχετικές σελίδες που μπορείτε να βρείτε στη συνέχεια του άρθρου.

Multirama
Wii U Basic: 319.98€
Wii U Premium & Nintendo Land: 379.98€
Wii U Premium & ZombiU: 420€

Nintendo.gr
Wii U Basic: 320€
Wii U Premium & Nintendo Land: 380€
Wii U Premium & ZombiU: 420€
New Super Mario Bros. U: 60€
Nintendo Land: 60€



H Nortec Multimedia έχει ξεκινήσει μάλιστα και μία ειδική διαδικασία προ-παραγγελιών και θα προσφέρει σε όσους εκμεταλλευτούν τη δυνατότητα προ-κράτησης του νέου συστήματος τέσσερα συλλεκτικά δώρα και συγκεκριμένα μία κούπα, ένα πανί καθαρισμού οθόνης, ένα σημειωματάριο και ένα στυλό με το λογότυπο της κονσόλας. Τιμές από τα υπόλοιπα καταστήματα θα προστεθούν με το που δημοσιευτούν στα sites τους.

Τέλος, επιβεβαιώθηκε και η διοργάνωση ειδικού event στην Αθήνα για να έχουν οι καταναλωτές τη δυνατότητα για μια πρώτη επαφή με το σύστημα. Περισσότερα για αυτή την εκδήλωση εδώ.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Wii U
    • 7+ pegi 7+
      • 7.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (78)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.nintendo.gr/wiiu FOLLOWERS 13 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • PREDATOR
    • πλακα μου κανεις ρε νιντεντο σιγα μη δωσω 400 ευρω χαχαχχααχχαχαχ τι λες μωρε σε κανα χρονο που θα βαλεις κιαλους τιτλους καλους και οταν θα κανεις 180 γιατι θα κανεις θυμισου το

    • darksouls
    • οι τιμές είναι μια χαρά (αλλά σίγουρα όχι για την οικονομική κατάσταση των περισσοτέρων).με 380 ευρώ παίρνεις καινούργια κονσόλα 32 gb +ταμπλετ χειρηστηριο + παιχνίδι + περιφερειακά + εκπτωση στις ονλαιν αγορές την ώρα που ενα xbox360 4gb + kinect + 2 kinect παιχνίδια κάνει 280...μην τρελαθούμε!!!

      προσωπικά βρίσκω πολύ καλό το zombi u πακέτακι που παίρνεις κ το pro controller (60 ευρώ επίσημη τιμή) κ καθαρίζεις!!!

    • Arty2
    • Υπάρχει σε πολλούς η εντύπωση πως όταν αγοράζεις ηλεκτρονική συσκευή, θα πρέπει η τιμή να ανταποκρίνεται στο κόστος των εξ' ων συνετέθη. Το κόστος παραγωγής, σχεδιασμού, του OS, της προώθησης και οι φόροι ακόμα ας πάνε στο καλό.
      Παραδόξως τα ίδια άτομα σέρνονται άνετα πίσω από την Apple.

      Οι τιμές θα μπορούσαν να είναι μικρότερες, αλλά είναι λογικές. Ας δούμε πως κινείται και στις άλλες αγορές της Ευρώπης και τότε θα ξέρουμε σίγουρα αν είναι ακριβό ή όχι...

    • vonzuchter
    • ισχυει τελικα οτι η εκδοση zombie u εχει και pro controller μεσα? αν ναι τοτε νομιζω ειναι ψιλομονοδρομος η επιλογη....

    • spiros_rom
    • Ευχαριστούμε Παύλο για της τιμές! Εγώ θα πάω για το μεγάλο πακέτο συμφέρει γιατί δίνει παρα πολλά μόνο το παιχνίδι έχει 60€ η βάσεις για το κοντρόλ της κονσόλας έχουν αλλά 25€ το pro controller έχει αλλά 60€ βάλε και την κάρτα μνήμης 32GB πού έχει αλλά 60€ να 205 ευρώ σύνολο σιν δύο χρόνια συνδρομή και πόντους!

    • Whitey
    • Για εμένα η τιμη του συστήματος είναι τόση όση και η ζωη του. Δηλαδη καθώς περνάνε τα χρόνια και με το καλο πέσει στα 250 θα έχει λιγότερα χρόνια υποστήριξης άρα και μικρότερη ζωη. Σίγουρα εσυ μπορει να έχεις αγοράσει μια κονσόλα προς το τέλος της ζωής της (π.χ. Wii) και να έχεις πάρει ένα σωρό τίτλους και να λιώσεις για αρκετό καιρο αλλα η υποστήριξη του θα είναι ελάχιστη. Ποσά system updates περιμένετε να βγουν για το Wii (αν δεν έχουν ήδη σταματήσει); Πιστεύω πως δεν κερδίζεις κάτι εκτός αν είναι προσφορά σε σύγκριση με αλλα καταστήματα και αν τύχει κάτι σε περίπτωση που δεν παει καλα το σύστημα και ρίξουν την τιμη μετα απο έναν χρόνο απο την ημέρα κυκλοφορίας. (προσωπική άποψη πάντα, δεν είμαι εδω για να τσακωθώ. :Ρ)

      Δεν με ενδιαφέρει άμεσα το Wii U και θα περιμένω Sony-Microsoft. Σαν τιμη μου φαίνεται κάπως λογικη αν δείτε τις τιμές που κυκλοφόρησαν Xbox 360 και PS3 αλλά τα παιχνίδια ομολογώ ότι είναι ακριβά. Θυμήθηκαν τα 70αρια του PS3 και νομίζουν ότι 60 είναι λίγα;

*