
Μένει δε να απαντηθεί και επίσημα αν και εφόσον το game θα κυκλοφορήσει και για το Wii U. Η διαδικασία προ-παραγγελιών του τίτλου θα ξεκινήσει από τις 5 Νοεμβρίου.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Μετά από μία σειρά από αρκετές διαρροές, οι Take-Two και Rockstar Games ανακοίνωσαν επίσημα πως το Grand Theft Auto V αναμένεται να κυκλοφορήσει σε όλες τις αγορές του πλανήτη μέσα στην άνοιξη του 2013.
επιτέλους!!!!
στο site της rockstar ηδη 1200 σχολια στην ειδηση λολ
Panic...
άντε να έρθει ο Νοέμβριος να μάθουμε λεπτομέρειες για το παιχνίδι!!!!!!!!!!!!!!!!!
Και το artwork επίκαιρο! Η κοπέλα κρατάει το iFruit (το αντίστοιχο του iPhone, στο σύμπαν του GTA), κάνει και με τα δάχτυλα το V, που παραπέμπει στο 5 του GTA, ίσως και του μοντέλου του iFruit, όπως και το πρόσφατο iPhone. Ή απλά, 'ξηγάω όνειρα... Ως γνωστόν, ο πεινασμένος, καρβέλια ονειρεύεται! :-Ρ
αν προσεξετε το λογοτυπο απο το ifruit ειναι γυναικεια οπισθιαμε μια μπανανα αναμεσα.
ή αυτό θες να βλέπεις! XD
Με χάνετε....
Εμείς που θέλουμε να το παίξουμε σε pc θα περιμένουμε κανα χρονο μάλλον..Ελεος!
Λίζα θα κάνω μπανάνα.........
@majorfox,
εγώ πάλι δε βλέπω γυναικεία στήθη, αλλά κάτι πιό...ενιαίο. Ας πούμε μια μπανάνα και τα δύο...αυγά της, από κάτω
σκεφτομαι μονο την σατιρα/καφριλα που θα εχει κ τις βολτες ακουγοντας στο ραδιο την απολυτη σατιρα του lifestyle της καλιφορνιας
Και μιας και στο επίκεντρο φαίνεται πως θα είναι η παγκόσμια οικονομική κρίση, δεν το κόβω απίθανο να γίνει αναφορά και στην Ελλάδα
nfs_maniac ετοιμαζω σκίτσο για gta 5 , κανόνισε XD
Θα τους κάνει μήνυση η Apple!!!
Ωραια γυναίκα .
Την προτιμώ όμως αληθινή. Ας καλέσω στα call girls. (όπα μας πιάσανε ;)
Επιτελους ! Το μονο που μενει ειναι να περιμενουμε
ante to perimenoume pos kai pos!!!
ελπιζω να ειναι καλυτερο απο το gta4 γιατι το παιχνιδι σε σχεση με το san andreas ηταν κακό.
Λιγα ρουχα,σχεδον zero accesories,λιγα minigames, απαισιο protagonist...linear 8α ελεγα για gta παιχνιδι
@lilioups το σχόλιο σου διορθώθηκε. Προσέχουμε λίγο τις εκφράσεις μας φίλος