Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Επιβεβαίωση για το 6ο Fast & Furious

Η Universal Pictures επιβεβαίωσε την ύπαρξη της 6ης συνέχειας του franchise “Fast and Furious”, με αναμενόμενη ημερομηνία κυκλοφορίας την 24η Μαΐου 2013. Συνολικά το franchise έχει εισπράξεις που ξεπερνούν το 1.5 δισεκατομμύρια δολάρια, με την τελευταία ταινία μόνο να έχει φτάσει τα 600 εκατομμύρια. Την παραγωγή θα αναλάβει ξανά ο Neal Moritz. Πληροφορίες σχετικά με τον σκηνοθέτη και το καστ της νέας ταινίας δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές.


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΗΛΙΚΙΕΣ

    16+

  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

    Justin Lin

  • ΗΘΟΠΟΙΟΙ

    Vin Diesel, Dwayne Johnson, Paul Walker

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • majorfox
    • οχι Μιλτο ! Και μονο τα 10χρονα να πανε να το δουν απο ολο τον κοσμο αυτοι θα τα βγαλουν τα χρηματα, δεν τους νοιαζει για τους φανς και ξερεις γιατι.....

    • retronostalgos
    • με 125 εκατομμυρια μπατζετ και κερδη 600 εκατομμυρια..κανεις δεν παρακανε κανεναν...και πιστεψτε με εαν συνεχισει η επιτυχια..8α βγει και 7 και 8 και 9...8α τους περασει του μεγαλους των μπατσων σχολη...αυτη η σειρα παραγει χρημα οποτε δεν νομιζω η universal να ειναι χαζη και να το αφησει...αν και πριν βγει η ταινια ελεγε και καλα..οτι θα ειναι το πεμπτο και τελευταιο μερος..χαχα..

    • Shepard
    • Ε αφού το 5 ήταν instant success... θα ήτοι χαζοί να μην βγάζανε 6ο! Μόνο το όνομα κρατάνε, το όλο concept έχει αλλάξει!

    • plir89
    • Και εγώ είμαι φαν αλλά φτάνει! Πολύ τράβηξε...
      Αφού βέβαια βγάζουν λεφτά καλά κάνουν κ το συνεχίζουν...αλλά σαν ταινίες ντάξει δεν πάει άλλο....

*