
Οι developers αναφέρουν πως θα πρόκειται για τη δική τους έκδοση της νότιας California αλλά δεν έγινε γνωστό κάτι για το αν θα υπάρχουν τα San Fierro και Las Venturas σαν εκπρόσωποι των San Francsico και Las Vegas αντίστοιχα. Η κεντρική ιστορία θα αφορά το κυνήγι του παντοδύναμου δολλαρίου και θα δώσει μια νέα διάσταση στο ανοιχτό gameplay που τόσο απλόχερα προσφέρει η σειρά - και την αγαπάμε για αυτό. Τέλος θα υπάρχει online multiplayer αλλά προς το παρόν η ημερομηνία κυκλοφορίας παραμένει άγνωστη.





Ωραία νέα. Η εξοχή ήταν η αγαπημένη μου
Ελπιζω να βαλουν και Las Venturas.
San adreas...τι εποχές και αυτές...θα συμφωνήσω με τον maniac η εξοχή τα έσπαγε κάθε φορά εκεί πήγαινα...!!!
Πολύ ωραία νέα!!