Η Warner Bros. αποφάσισε τελικά να αποκαλύψει πλήρως την κυκλοφορία του Mortal Kombat για το PlayStation Vita. Ο τίτλος θα διατεθεί επίσημα την άνοιξη και ομάδα ανάπτυξης θα είναι η NetherRealm Studios. Η παραγωγή θα προσφέρει νέους μηχανισμούς gameplay και περιεχόμενο, ειδικά δημιουργημένο για το νέο φορητό. Ο υπεύθυνος ανάπτυξης Ed Boon σημείωσε πως η ομάδα δουλεύει έτσι ώστε να μεταφέρει με επιτυχία τη σειρά στη νέα πλατφόρμα.

Συμπλήρωσε δε πως η Warner θα αποκαλύψει όλα τα χαρακτηριστικά της PS Vita έκδοσης μέσα στους επόμενους μήνες.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
κάποια στιγμή πρέπει αν το παίξουμε και στο PS3
όντως.. Άντε να έρθει η Ulitmate edition...