Κατά τη διάρκεια ομιλίας του, ο senior art director της Crystal Dynamics Brian Horton επιβεβαίωσε ότι το sequel του Tomb Raider βρίσκεται σε διαδικασία ανάπτυξης και χρηματοδοτείται πολύ καλά. «Ανακοινώσαμε το sequel… Είμαι χαρούμενος που επιτέλους μπορώ να μιλήσω για αυτό. Το sequel του Tomb Raider είναι το επόμενο κεφάλαιο στην ανάπτυξη της Lara. Η ζωή της αλλάζει. Δεν μπορεί να επιστρέψει εκεί που ήταν. Αν και συνήθως δεν μιλάμε σχετικά με το budget των τίτλων, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι το συγκεκριμένο project χρηματοδοτείται πολύ καλά. Δεν ξοδεύουμε περισσότερα σε ένα sequel σε σχέση με το αρχικό παιχνίδι», είπε ο Horton κατά τη διάρκεια ομιλίας του στο Bradford Animation Festival.

Σύμφωνα με το εμπορικό σήμα που κατέθεσε η Square Enix, το νέο παιχνίδι θα ονομάζεται Tomb Raider: Reflections, ενώ όπως έχουν δηλώσει εκπρόσωποι της εταιρείας στις αρχές Δεκεμβρίου πρόκειται να προβούν σε μία σχετική αποκάλυψη, που ίσως συνδυαστεί με την παρουσία τους στα VGX Awards 2013.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
πολυ καλα νεα!!!!
Να δουλέψουν λίγο σενάριο,χαρακτήρες,μουσική και φωνές για να ανέβει ένα σκαλοπάτι ο επερχόμενος τίτλος.
Εξαιρετικα νεα... αλλα να μην είναι ταινια με ολιγον παιχνιδι.
Εμεις θελουμε να παιζουμε και όχι να αλληλεπιδρουμε με μια ταινια.
Α ρε Lara τρέλανέ μας πάλι!
Δεν περιμένω πολλά γιατί το τελευταίο δεν με τρέλανε.