
Η εταιρεία, μαζεύοντας τα κομμάτια της από το σερί απογοητεύσεων με τα Too Human και X-Men: Destiny, με την ακύρωση της κυκλοφορίας ενός ολοκληρωμένου αλλά άγνωστου τίτλου αλλά και με την πρόσφατη απόλυση εργατικού δυναμικού κι έχοντας μείνει με λιγότερους από 40 υπαλλήλους στο studio, αναζητεί εκδότρια εταιρεία για να μπορέσει να υλοποιήσει τις βλέψεις της για την επόμενη κυκλοφορία της. Μόνο ένα νέο, σωστά υλοποιημένο Blood Omen: Legacy of Kain θα μπορούσε να αποτρέψει την ολοκληρωτική αμαύρωση της φήμης της Silicon Knights τη δεδομένη στιγμή. Ίδωμεν...



Η ιστορία άραγε θα καταφέρει να σώσει το μέλλον;
"Μόνο ένα νέο, σωστά υλοποιημένο Blood Omen: Legacy of Kain θα μπορούσε να αποτρέψει την ολοκληρωτική αμαύρωση της φήμης της Silicon Knights τη δεδομένη στιγμή".
Θα εκφράσω την διαφωνία μου με λακωνικό τρόπο: ETERNAL DARKNESS 2.
H Silicon Knights είναι πλέον μόνο publisher στα Legacy of Kain, οπότε το βάρος πέφτει στο Eternal Darkness. Μακάρι να βγει καλό και μακάρι να την ξελασπώσει, κάνοντας περισσότερες πωλήσεις από τον προκάτοχό του.
Προσωπικα το Too Human, μου αρεσε πολυ, σιγουρα ειχε τα θεματακια του, αλλα το παιχνιδι στην βαση του ηταν καλο... Σιγουρα αν προχωρησουν σε ενα πιο προσεγμενο sequel θα το τιμησω,