Η 2Κ Czech, η ομάδα πίσω από το Mafia II, φαίνεται πως εργάζεται τόσο στο τρίτο μέρος της σειράς, όσο και στο Grand Theft Auto V. Κάτι τέτοιο μαρτύρησε κάποιος από τους εργαζόμενους στο τσέχικο studio, σημειώνοντας πως η ομάδα δουλεύει πάνω στον τομέα των cinematics, αλλά και στο animation και τους γενικότερους μηχανισμούς του gameplay. Μέχρι στιγμής για το GTA V δεν ξέρουμε ουσιαστικές πληροφορίες, όπως ημερομηνία κυκλοφορίας και formats, κάτι που όμως αναμένεται να ανακοινωθεί σύντομα.

Μένει να δούμε τι θα αποκαλυφθεί μέχρι την Ε3, αλλά και κατά τη διάρκεια της πολύ σημαντικής έκθεσης.
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity