Τι καινούργια στοιχεία θα θέλατε να περιλαμβάνει το Battlelog 2.0;
Τι καινούργια στοιχεία θα θέλατε να περιλαμβάνει το Battlelog 2.0;
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Digital Illusions CE (DICE)
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
EA
ΔΙΑΝΟΜΗ
EA
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
7.5
ENTERNITY SCORE




To Battlelog γενικα ειναι πολυ καλο σαιτ που ομως εχει μερικα bug... Γενικα ειναι απο τα πιο πληρη σαιτ και ολα για τα παιχνιδια της ΕΑ οπως το ΜΟΗ και το BF γινονται εκει. ΟΜΩΣ πρεπει να συνδεετε καλα με το παιχνιδι πιο καλα διοτι ειναι λιγο σπαστικο να πηγαινεις απο το σαιτ να δεις ποσα κιλλ εχεις με το ταδε οχημα ή οπλο. Ειναι ανοησια αυτο.. Και φυσικα οτι και να ειναι υπαρχον μερικοι developers που το κανουν ακομα καλυτερο.. οπως πχ το BetterBattlelog.. Α και για μενα αν δεν υπηρχε η DICE η EA θα ταν νεκρη για εμενα τωρα...
πρεπει να εξαφανισουν ομως μια και καλη ολα τα bugs που πολλες φορες το κανουν δυσχρηστο οπως το τωρινο
Έχει τα θεματάκια του αλλά ελπίζω να τα λύσουν γιατί είναι φοβερά χρήσιμο,
ελπιζω να γινει πιο ωραιο με λιγοτερα bugs απο τι τωρα!