
Στη συνέχεια πρόσθεσε πως: «γνωρίζουμε ότι πολλοί από τους fans είναι απογοητευμένοι και αισθανόμαστε τη δυσαρέσκεια τους». Να σημειωθεί ότι το επόμενο patch για το παιχνίδι θα είναι σύντομα διαθέσιμο για όλες τις πλατφόρμες.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της ΕΑ, η DICE έχει σαν πρώτη προτεραιότητα να λύσει όλα τα ζητήματα που προέκυψαν με το Battlefield 4.
Δε μπορω να κατανοησω πως ξεγλιστρουν τοσα προβληματα του game testing, τι να πεις... ισως τελικα ενα παιχνιδι να θελει στις ημερες μας περισσοτερο καιρο μεχρι να κυκλοφορησει αλλα οι εταιριες πιεζουν πολυ τους developers ...
αντε να δουμε...
παιδια δεν διαφωνω οτι εχουν φερει κατι μοναδικο στο θεμα Multiplayer για πολεμικο παιχνιδι ενοωντας το ολο concept με οχηματα ωραιες καλοσχεδιασμενες πιστες κλπ αλλα οταν τρωνε σοκολατακια γιατι γιορταζουν τα 100000 follows στο twitter απο εκει πιστευω οτι κατι τρεχει που δεν φταιει αυτο αλλα σε βαζει σε υποψιες οτι δεν ειναι η ΕΑ παρα οι ιδιοι οι testers που δεν εκαναν προφανως καλη δουλεια και ειπαν βγαλτε το προς χαρη πωλησεων βεβαια
φυσικα ο κοσμος δεν ειναι τοσο χαζος και δικαιως διαμαρτυρεται εντονα.
Ειναι υποχρεωμενοι γιατι ο κοσμος εδωσε τα λεφτα του στο παιχνιδι τους αν θελει να κρατησει ψηλα το προφιλ της οπως μας εχει συνηθησει και θελουμε και μαλιστα αργησε να το σκεφτει.
Το στουντιο μεσα ειναι ολο χλιδη στους οροφους και μπουφεδες με γυμναστηριο, καμαρινια κλπ (τι αλλο θα γινεται εκει μεσα :P) και τελευταιος οροφος η frostbite 3 team. Που να βρουν χρονο ? :P
αυτη η goofyφατσα ολα τα λεφτα λολ
https://twitter.com/EA_DICE/status/405716127088930816/photo/1
Γαματο παιχνιδακι παντως.