Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Frostbite 2 engine στο νέο NFS

H Electronic Arts συνέχισε τις ανακοινώσεις μετά την χθεσινοβραδινή αποκάλυψη για το νέο Need for Speed που θα κυκλοφορήσει με τον υπότιτλο The Run. Συγκεκριμένα, η ομάδα ανάπτυξης θα είναι η Black Box, η μηχανή γραφικών που θα χρησιμοποιηθεί η Frostbite 2 της DICE, ενώ οι παίκτες θα κληθούν να ταξιδέψουν κατά μήκος της Αμερικής από τη Νέα Υόρκη ως το Σαν Φρανσίσκο, συμμετέχοντας σε παράνομους αγώνες.



Το The Run θα υποστηρίζεται ακόμη από το μηχανισμό Autolog, ενώ η κυκλοφορία του αναμένεται στις 17 Νοεμβρίου στην αγορά της Ευρώπης σε PlayStation 3, Xbox 360, PC, Wii και Nintendo 3DS. Περισσότερες πληροφορίες (και κατά πάσα πιθανότητα ένα hands-on session) θα έχουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε κατά τη διάρκεια της Ε3.


Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
14 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Black Box

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    EA

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    EA

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Need for Speed The Run
    • 16+ pegi 16+
      • 5.8 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (42)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.needforspeed.com/therun FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 6.5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Deathracer2009
    • Frostbite 2 σε NFS; :Ο
      Μονο και μονο με την μηχανη γραφικων της DICE καταλαβαινεις ο ιδιος πως θα γινεται χαμος στο παιχνιδι. Καταστρεψιμα περιβαλλοντα κτλ. "Μοιαζει" με sequel του πολυαγαπημενου Most Wanted.

    • jeffman_gr super3
    • Wow.Frostbite 2=αυτοκίνητα κομμάτια και γραφικάρες.Βέβαια το τι θα πούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν ξέρω αν δουν τα αμάξια τους έτσι.Περιμένω να δω πως θα καταφέρουν να πάρουν licences.

    • Deathracer2009
    • @ torico
      Το προηγουμενο NFS βγηκε στις 19 Νοεμβριου και ηταν το Hot Pursuit. Εσυ λογικα θα εννοεις το Shift 2 το οποιο ειναι τελειως ασχετο με τη σειρα NFS. Δεν μπορω να καταλαβω το "κι αλλο nfs;!!!". Καθε χρονο θα εχεις ενα NFS τιτλο και λογικα ενα Shift 2 (εκτος και αν αυτο το κανουν ανα δυο χρονια).

    • Asus85
    • Πωπωπω...Και μόνο που φαντάζομαι τα μοντέλα καταστροφών της μηχανής γραφικών σε συνδιασμό με NFS και την 50ara 3d Samsung ... ΟΝΕΙΡΩΞΗ :P

    • geololj
    • Frostbite 2? :O

      Να και μια ιδέα που θα τους βγει σε καλό... σε πολύ καλό! Για να δούμε!

      P.S.: Ψήθηκα άγρια να κάνω πάλι install το Split Second :D

    • diver_gr
    • Απλά έλεος σε λιγότερο από 12 μήνες έχουμε Hot pursuit , Shift , Shift 2.............Αν ήταν πρόβατο δεν θα σταματούσε το βέλαγμα από το άρμεγμα που έχει πέσει........

      Άντε και του χρόνο 4 τα NFS ανά έτος.......

    • diver_gr
    • Όσο για το σχόλειο του Deathracer2009 να το ψάχνεις λιγάκι πριν γράψεις...τα Shift είναι και αυτά Need for speed φίλαράκι .....

      http://shift.needforspeed.com/uk

      http://www.needforspeed.com/shift2unleashed/landing/autolog

      Καλύτερα όταν δεν ξέρουμε να χρησιμοποιούμε λιγάκι το Internet παρά να γράφουμε ότι μας κατέβει.

*