Μπορεί το DotA 2 να οδεύει σε PC και Mac, όμως η Valve σκέφτεται ήδη να δημιουργήσει μία έκδοση για Android και iOS tablets. Ο Gabe Newell αποκάλυψε ότι η ομάδα του δοκιμάζει κάποια πράγματα πάνω σε αυτό τον τομέα όμως τα μέχρι τώρα αποτελέσματα δεν είναι θετικά.

Σε συνέντευξη που έδωσε δήλωσε ότι: «Δουλεύουμε στο να δούμε το DotA 2 σε tablets όμως μετά από έρευνες τα συμπεράσματα ήταν αρνητικά. Τα καλά νέα είναι ότι τα tablets γίνονται όλο και πιο γρήγορα και δυνατότερα με την πάροδο του χρόνου, για αυτό μπορεί να δούμε μία τέτοια κυκλοφορία στο προσεχές μέλλον».
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
E πώς να κάνει η DotA σε tablets. Θα είναι άθλιος ο χειρισμός. Εννοείται πως δεν θα το κάνουν αυτό. Ξέρει κανείς πότε θα βγεί το παιχνίδι;
http://www.youtube.com/watch?v=IMP5Gwu4kJw uparxei tetoio paixnidi pantws! deite to link
Petrifield ειχαν πει για χριστουγεννα αλλα οπως δειχνουν τουλαχιστον για τωρα τα πραγματα θα παραμεινει με invitations....δεινει με το τσουβαλι στον καθε χρηστη και ο κοσμος μεγαλωνει αλλα σταθερα....
Όποιος θέλει beta keys να μου πεί σε pm.