Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η online υπηρεσία του Wii U

Ο πρόεδρος της Nintendo of America Reggie Fils-Aime δήλωσε πως οι third parties είναι σε καλύτερη θέση να εξηγήσουν την online εμπειρία που μπορεί να προσφέρει το Wii U. «Έχουμε δηλώσει πως η εμπειρία που θα προσφέρει το νέο σύστημα σε online επίπεδο θα είναι διαφορετική, ωστόσο θέλουμε να αφήσουμε τους publishers να μιλήσουν αντί για εμάς», σημείωσε χαρακτηριστικά. 



Όπως φαίνεται, τα sessions και το matchmaking στα διάφορα games θα γίνονται σε servers των ίδιων των publishers και δε θα ακολουθηθεί η λογική του Xbox Live. Με όσα θετικά και αρνητικά αυτό συνεπάγεται…


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Wii U
    • 7+ pegi 7+
      • 7.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (78)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.nintendo.gr/wiiu FOLLOWERS 13 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Chased
    • Ε δεν είπε τίποτα...Τα ίδια λέγανε και για το Wii και το 3DS,οπότε τους φοβάμαι!

      Τα αρνητικά των independent servers είναι:
      α)Κλείνουν όποτε γουστάρει η εταιρεία,μπορεί και μέσα σε 2 μήνες,ανάλογα την εμπορική πορεία του τίτλου.
      β)Ελεύθερες χρεώσεις(βλ. Activision) χωρίς να μπορεί να αποφασίζει ο platform holder.
      γ)Ξεχωριστά EULA για κάθε εταιρεία,ακόμα και για κάθε παιχνίδι.
      δ)Πώς θα βλέπεις πότε είναι online οι φίλοι σου?Εκτός και αν θα υπάρχει κανένα hub της Nintendo και τα υπόλοιπα πάνε στους άλλους σέρβερς.Που μάλλον έτσι θα γίνει γιατί η κανονική και ολόκληρη δήλωση έλεγε πως τα sessions και το matchmaking θα είναι σε άλλους servers,λογικά τα υπόλοιπα θα τα διαχειρίζεται η Nintendo.

      Θετικά?Δεν βρίσκω κάτι ιδιαίτερο....Πόσοι θα αγοράσουν το Killer Freaks?Γιατί εγώ ψήνομαι,αλλά ονλάιν δεν θα έχει κόσμο και θα κλείσει...Ελπίζω να βγω λάθος σε όλα όσα είπα(πλην του hub) αλλά δεν το νομίζω.

*