
Όπως φαίνεται, τα sessions και το matchmaking στα διάφορα games θα γίνονται σε servers των ίδιων των publishers και δε θα ακολουθηθεί η λογική του Xbox Live. Με όσα θετικά και αρνητικά αυτό συνεπάγεται…

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Ο πρόεδρος της Nintendo of America Reggie Fils-Aime δήλωσε πως οι third parties είναι σε καλύτερη θέση να εξηγήσουν την online εμπειρία που μπορεί να προσφέρει το Wii U.
Φοβερή δήλωση... όχι!
Reggie ετσι πως τα εκανες μανταρα στην Ε3 πρεπει να μας δειξεις εσυ και κανεις αλλος .
Ε δεν είπε τίποτα...Τα ίδια λέγανε και για το Wii και το 3DS,οπότε τους φοβάμαι!
Τα αρνητικά των independent servers είναι:
α)Κλείνουν όποτε γουστάρει η εταιρεία,μπορεί και μέσα σε 2 μήνες,ανάλογα την εμπορική πορεία του τίτλου.
β)Ελεύθερες χρεώσεις(βλ. Activision) χωρίς να μπορεί να αποφασίζει ο platform holder.
γ)Ξεχωριστά EULA για κάθε εταιρεία,ακόμα και για κάθε παιχνίδι.
δ)Πώς θα βλέπεις πότε είναι online οι φίλοι σου?Εκτός και αν θα υπάρχει κανένα hub της Nintendo και τα υπόλοιπα πάνε στους άλλους σέρβερς.Που μάλλον έτσι θα γίνει γιατί η κανονική και ολόκληρη δήλωση έλεγε πως τα sessions και το matchmaking θα είναι σε άλλους servers,λογικά τα υπόλοιπα θα τα διαχειρίζεται η Nintendo.
Θετικά?Δεν βρίσκω κάτι ιδιαίτερο....Πόσοι θα αγοράσουν το Killer Freaks?Γιατί εγώ ψήνομαι,αλλά ονλάιν δεν θα έχει κόσμο και θα κλείσει...Ελπίζω να βγω λάθος σε όλα όσα είπα(πλην του hub) αλλά δεν το νομίζω.