
Το Doom 4 έχει ανακοινωθεί για PC, PlayStation 3 και Xbox 360 ενώ το επόμενο project της id θα είναι το Rage 2.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Ο συνιδρυτής της id Sofware John Carmack δήλωσε πως η ομάδα που εργάζεται πάνω στην ανάπτυξη του Rage θα στραφεί αμέσως μετά την κυκλοφορία του τίτλου τον Οκτώβριο στο Doom 4.
Kαι ποτε θα βγει το Doom 4; Το 20...ΤΒΑ; Ελεος.............
Φυσικό είναι! Σάμπως έχει πολλές ομάδες ανάπτυξης και μπορεί να διαλέξει! Σβέλτα παίδες...
doom 4.....πω πω πω.οποιος επαιξε το 3 καταλαβαινει για τι παιχνιδαρα μιλαμε.μακαρι να ειναι καλο.
Πολυ καλα νεα με το doom 4 .Το Doom 3 ειχε βγει το 2004 το οποιο μαρεσαι αρκετα μπορω να πω, ε μετα απο τοσα χρονια καλο να δουμε και ενα καινουργιο.Ας ελπισουμε οτι θα ειναι καλο και φυσικα καλυτερο απο το 3.
Στα 60 καρε δεν δηλωσε ;