Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Nintendo
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Nintendo
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
7+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 7+
-
-
8
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-

- από
-
- 22/10/12
Το Wii U κυκλοφορεί σε περίπου ένα μήνα σε όλη την Ευρώπη, με τη Nintendo να παρουσιάζει τις νέες λειτουργίες της κονσόλας μέσα από την πρώτη τηλεοπτική διαφήμιση της κονσόλας.




Καλη διαφημιση!Αλλα προσωπικα αυτο το βλεπω controller - βλεπω οθονη δεν φαινετε να το παλευω!
ΤΡΑΓΙΚΗ!!!
Αν και δεν είναι τόσο high tech, μια χαρά είναι..περιεκτικότατη και δείχνει και παιχνίδια!
Εμεις εδω δε χρειαζομαστε ιδιαιτερες συστασεις για την κονσολα. Προφανης σκοπος της διαφημισης να προσελκυσει casual κοινο.
Τραγική δεν είναι σε καμία περίπτωση...Τόσο καιρό λέγαμε ότι δεν παίζονται διαφημίσεις και ο κόσμος δεν ξέρει τι είναι το WiiU και μόλις βγαίνει μια διαφήμιση που εξηγεί λίγα πράγματα, τη λέμε τραγική! Ό,τι να 'ναι!
Κατά τα άλλα, για εμάς που ξέρουμε για την κονσόλα, είναι κακή διαφήμιση και το στυλάκι της είναι λίγο WTF...Αλλά ως εκεί...
Alex4444 από σου το συμπέρανες αυτό? από την διαφήμιση.
Νομίζω πως αρκετός κόσμος δεν έχει ιδέα του πως δουλεύει το μάρκετιν και τα θέλει όλα δικά του...Παίδες, πρέπει να καταλάβετε πως οι διαφημίσεις οι τηλεοπτικές στοιχίζουν πολύ ακόμα και όταν είναι 30 δευτερόλεπτα, για αυτό και η Activision και η ΕΑ που είναι κολοσσοί δεν βγάζουν μεγαλύτερες... Η Nintendo πλήρωσε 1:02 και μέσα σε αυτό το λεπτό έπρεπε να γνωρίσει κάποια major points της κονσόλας προς τον κόσμο που δεν ασχολείται τόσο όσο εμείς και δεν ήξερε μέχρι τώρα τι είναι το WiiU... Εκεί εστιάζει η διαφήμιση και το κάνει εξαιρετικά για 1:02!
Μην περιμένετε οι διαφημίσεις στην τηλεόραση να απευθύνονται σε εμάς! Δεν υπάρχει περίπτωση...Εμείς ξέρουμε ήδη και βλέπουμε κάθε μέρα και κάτι άλλο...Από αλλού ενημερωνόμαστε εμείς...
@spiros-rom Tο συμπερανα απο τα χαρακτηριστικα που δινει εμφαση. Για παραδειγμα η μανα που λεει στο παιδι να την κανει απο την τιβι για να δει αυτη. Eιναι ενα χαρακτηριστικο που στις οικογενειες που θελουν κονσολα τα πιστιρικια θα χτυπησει ωραια. Δε λεω πως ειναι καζουαλ η ολη φαση, αλλα πως καζουαλ προσεγγιση ειναι ο,τι πιο λογικο για τηλεοπτικη διαφημιση. Tα υπολοιπα τα ειπε ο chased κ με καλυπτει.
Δηλαδή άμα το έλεγε η γυναίκα στον άντρα της θα ήταν για μεγάλο κοινό? Εγώ βλέπω της λειτουργίες του μηχανήματος το τι καινούριο προσφέρει και μια ποικίλα σε games για όλους, φυσικά δικιά σου γνώμη αυτό ο καθένας βλέπει ότι θέλει.