Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η πρώτη τηλεοπτική διαφήμιση του Wii U

Το Wii U κυκλοφορεί σε περίπου ένα μήνα σε όλη την Ευρώπη, με τη Nintendo να παρουσιάζει τις νέες λειτουργίες της κονσόλας μέσα από την πρώτη τηλεοπτική διαφήμιση της κονσόλας. Παρακολουθήστε την παρακάτω:




Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Wii U
    • 7+ pegi 7+
      • 7.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (78)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.nintendo.gr/wiiu FOLLOWERS 13 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • evergrey
    • Καλη διαφημιση!Αλλα προσωπικα αυτο το βλεπω controller - βλεπω οθονη δεν φαινετε να το παλευω!

    • alex4444
    • Εμεις εδω δε χρειαζομαστε ιδιαιτερες συστασεις για την κονσολα. Προφανης σκοπος της διαφημισης να προσελκυσει casual κοινο.

    • Chased
    • Τραγική δεν είναι σε καμία περίπτωση...Τόσο καιρό λέγαμε ότι δεν παίζονται διαφημίσεις και ο κόσμος δεν ξέρει τι είναι το WiiU και μόλις βγαίνει μια διαφήμιση που εξηγεί λίγα πράγματα, τη λέμε τραγική! Ό,τι να 'ναι!


      Κατά τα άλλα, για εμάς που ξέρουμε για την κονσόλα, είναι κακή διαφήμιση και το στυλάκι της είναι λίγο WTF...Αλλά ως εκεί...

    • Chased
    • Νομίζω πως αρκετός κόσμος δεν έχει ιδέα του πως δουλεύει το μάρκετιν και τα θέλει όλα δικά του...Παίδες, πρέπει να καταλάβετε πως οι διαφημίσεις οι τηλεοπτικές στοιχίζουν πολύ ακόμα και όταν είναι 30 δευτερόλεπτα, για αυτό και η Activision και η ΕΑ που είναι κολοσσοί δεν βγάζουν μεγαλύτερες... Η Nintendo πλήρωσε 1:02 και μέσα σε αυτό το λεπτό έπρεπε να γνωρίσει κάποια major points της κονσόλας προς τον κόσμο που δεν ασχολείται τόσο όσο εμείς και δεν ήξερε μέχρι τώρα τι είναι το WiiU... Εκεί εστιάζει η διαφήμιση και το κάνει εξαιρετικά για 1:02!

      Μην περιμένετε οι διαφημίσεις στην τηλεόραση να απευθύνονται σε εμάς! Δεν υπάρχει περίπτωση...Εμείς ξέρουμε ήδη και βλέπουμε κάθε μέρα και κάτι άλλο...Από αλλού ενημερωνόμαστε εμείς...

    • alex4444
    • @spiros-rom Tο συμπερανα απο τα χαρακτηριστικα που δινει εμφαση. Για παραδειγμα η μανα που λεει στο παιδι να την κανει απο την τιβι για να δει αυτη. Eιναι ενα χαρακτηριστικο που στις οικογενειες που θελουν κονσολα τα πιστιρικια θα χτυπησει ωραια. Δε λεω πως ειναι καζουαλ η ολη φαση, αλλα πως καζουαλ προσεγγιση ειναι ο,τι πιο λογικο για τηλεοπτικη διαφημιση. Tα υπολοιπα τα ειπε ο chased κ με καλυπτει.

    • spiros_rom
    • Δηλαδή άμα το έλεγε η γυναίκα στον άντρα της θα ήταν για μεγάλο κοινό? Εγώ βλέπω της λειτουργίες του μηχανήματος το τι καινούριο προσφέρει και μια ποικίλα σε games για όλους, φυσικά δικιά σου γνώμη αυτό ο καθένας βλέπει ότι θέλει.

*