Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η συνέντευξη Τύπου της Nintendo

Η μεταφορά της συνέντευξης Τύπου της Sony από την κλασική της ημέρα (Τρίτη) στο απόγευμα της Δευτέρας, άφησε τη Nintendo να ανοίξει τελευταία τα σχέδιά της, λίγο πριν ανοίξουν οι πόρτες του εκθεσιακού κέντρου στο Los Angeles. Η ιαπωνική εταιρία του Kyoto παραμένει πιστή στις… παραδόσεις, διατηρώντας το πρωινό slot της Τρίτης και έτσι στις 09.00 (τοπική) της 7ης Ιουνίου θα αποκαλύψει στην επίσης γνωστή τοποθεσία (Nokia Theatre) τα σχέδιά της για το άμεσο μέλλον, καθώς και τα πρώτα στοιχεία για το επόμενο σύστημά της.



Να υπενθυμίσουμε στους φίλους και στις φίλες του Enternity πως οι ημερομηνίες και ώρες των συνεντεύξεων Τύπου της φετινής Ε3 είναι οι ακόλουθες:

Δευτέρα 6 Ιουνίου
09.30-11.00 Microsoft
12.00-13.30 EA
14.30-16.00 Ubisoft
17.00-18.30 Sony

Τρίτη 7 Ιουνίου
09.00-11.00 Nintendo


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Jimaruto
    • Η Nintenso μόνη της ολόκληρη μέρα! Έτσι πρέπει αφού αυτή τράβηξε πάλι το περισσότερο ενδιαφέρον της E3 με το Wii2! Φαίνεται η SONY κατάλαβε ότι η Τρίτη θα είναι "Nintendo Day" γι' αυτό πήγε την συνέντευξη της Δευτέρα. ;)

    • BigDaddy
    • Jimaruto προσγειωσου λιγο.Καθε εταιρια θα αφησει το σημαδι της οπως πρεπει μην αγχωνεσε.

    • Jimaruto
    • Όπως είπα πριν. "Αφού αυτή τράβηξε ΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ενδιαφέρον της E3"! Δεν είπα δεν άφησε άλλη εταιρία κανένα σημάδι αλλά την λέξη που έχω με κεφαλαία γραμματα πιστεύω ξέρετε τι σημαίνει. "Περισσότερο" δεν σημαίνει "το μοναδικό"! You know;;;

    • Ashirogi
    • Ωπ ναι μπερδεύτηκα και υπολόγισα με Τόκυο λόγω Nintendo :P, με LA είμαστε 10 ώρες μπροστά, άρα σωστός ο RooF 7 το απόγευμα MS και Νintendo, 01:00 το βράδυ η Sony.

*