Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η τηλεοπτική διαφήμιση του Assassin’s Creed 3

Έφτασε, λοιπόν, και η τηλεοπτική διαφήμιση του Assassin’s Creed 3, μετά τα δεκάδες trailer και gameplay videos. Η εν λόγω διαφήμιση προβάλλεται στις ΗΠΑ και έχει… διχάσει τους fans της σειράς. Θα καταλάβετε το λόγο όταν την παρακολουθήσετε και… ακούσετε.




Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • majorfox
    • Ρε ελεος πoιος ασχετος τη σκηνοθετει ? χαλαει την εικονα του παιχνιδιου.
      Δειτε εδω ρε διαφιμηση με @@ να μαθαινετε

      http://youtu.be/P6V0JDyHoAU

    • conker
    • Λογικό να προβάλλεται αυτή η διαφήμιση στην Αμερική μπας και κερδίσει και άλλο, ανυποψίαστο κοινό! Ελπίζω μόνο να μην είναι αυτή η κεντρική ιδέα του παιχνιδιού, ο ασσασίνος να βοηθάει τους Αμερικάνους να ελευθερωθούν. Είχα μια επιφύλαξη για το συγκεκριμένο παιχνίδι και ψιλοξενέρωσα με την τοποθέτηση του στην Αμερική του. Καλές οι μηχανές γραφικών και οι καινοτομίες αλλά ας μην αλλάξει πορεία για χάριν της εμπορικότητας. Προβλέπεται να αναπολήσω τον Ezzio μου φαίνεται...

    • Sackboy
    • Ωραίο το τραγούδι αλλά για το τραιλερ σίγουρα θα μπορούσαν να βρούν καλύτερο. Τέλοσπαντων, Ubi είναι αυτη.

    • Sisyphus
    • Όταν γράφει U.S Television Commercial, πιστεύω πως και "αρκετά καλή" μουσική επιλέξανε, τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι και χειρότερα.

    • paoan013
    • Πιστεύω πως το παιχνίδι δε θα είναι έτσι. Απλά, η Αμερική είναι η μεγαλύτερη αγορά, οπότε με τέτοια τρέιλερ αυξάνονται οι πιθανότητες για περισσότερα έσοδα.
      Προβλήθη μάλιστα και στο ημίχρονο αγώνα αμερικάνικου ποδοσφαίρου, φουλ αμερικανίλα δηλαδή! XAXAXA :-P

*