Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Ubisoft
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Ubisoft
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
8
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-

- από
-
- 07/09/12
-
PC PS3 XBOX 360 WII U
Έφτασε, λοιπόν, και η τηλεοπτική διαφήμιση του Assassin’s Creed 3, μετά τα δεκάδες trailer και gameplay videos.




Ρε ελεος πoιος ασχετος τη σκηνοθετει ? χαλαει την εικονα του παιχνιδιου.
Δειτε εδω ρε διαφιμηση με @@ να μαθαινετε
http://youtu.be/P6V0JDyHoAU
Χαχαχαχα τι πήγαν και έβαλαν παίζει τα άτομα..
εγω που δεν καταλαβα τιποτα τη να πω ο.Ο
Λογικό να προβάλλεται αυτή η διαφήμιση στην Αμερική μπας και κερδίσει και άλλο, ανυποψίαστο κοινό! Ελπίζω μόνο να μην είναι αυτή η κεντρική ιδέα του παιχνιδιού, ο ασσασίνος να βοηθάει τους Αμερικάνους να ελευθερωθούν. Είχα μια επιφύλαξη για το συγκεκριμένο παιχνίδι και ψιλοξενέρωσα με την τοποθέτηση του στην Αμερική του. Καλές οι μηχανές γραφικών και οι καινοτομίες αλλά ας μην αλλάξει πορεία για χάριν της εμπορικότητας. Προβλέπεται να αναπολήσω τον Ezzio μου φαίνεται...
Ωραίο το τραγούδι αλλά για το τραιλερ σίγουρα θα μπορούσαν να βρούν καλύτερο. Τέλοσπαντων, Ubi είναι αυτη.
Εκτός του ότι το έκαναν να μοιάζει με ταινία/σειρά δεν βλέπω κάτι κακό. :Ρ
Όταν γράφει U.S Television Commercial, πιστεύω πως και "αρκετά καλή" μουσική επιλέξανε, τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι και χειρότερα.
Πιστεύω πως το παιχνίδι δε θα είναι έτσι. Απλά, η Αμερική είναι η μεγαλύτερη αγορά, οπότε με τέτοια τρέιλερ αυξάνονται οι πιθανότητες για περισσότερα έσοδα.
Προβλήθη μάλιστα και στο ημίχρονο αγώνα αμερικάνικου ποδοσφαίρου, φουλ αμερικανίλα δηλαδή! XAXAXA :-P