
Όπως είναι φυσικό, η Rockstar θα προχωρήσει σε διάψευση εντός των επόμενων ωρών, ωστόσο ολοένα και περισσότερο φαίνεται πως το πέμπτο μέρος της σειράς βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε φάση ανάπτυξης.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Το γερμανικό GameStop έχει ανεβάσει ήδη στα ηλεκτρονικά του ράφια το Grand Theft Auto 5 με ημερομηνία κυκλοφορίας στις 15 Ιανουαρίου του 2012.
Ειναι σαν να μας λενε τι κανει νιαου νιαου στα κεραμυδια :P
[offtopic on] και η πιο epic απαντηση που εχω ακουσει ειναι σουβλατζης με απόχη :P [offtopic off]
Ωπ, τι εγινε? Αρχισανε τα οργανα απο τωρα? Ειναι νωρις νομιζω...
Elpizoume kati se san andreas oloi to latrepsame afto to pexnidi :D
καταιγισμος παλι απο τιτλους ΑΑΑ ξεκιναω με ΜΚ το χω θα το λιωσω μετα LA noire και το επομενο χρονο ενα GT5 δεν με χαλαει μια χαρα .Εξαλου εχει πει η R* οτι καθε χρονο θα βγαινει απλα και ενα υπερπαιχνιδο.
Για μενα απλα rockstar και rocksteady κορυφη και absolute respect γιατι σου δινουν αυτο που ταζουν γιατι καταφερνουν και με το παραπανω αυτο που δηλωνουν.Ευγε
Μακάρι να ισχύει και να το δούμε μέσα στο 12 αν όχι τόσο νωρίς όσο λέει το Gamestop.
Λιγο νωρις ειναι αμα σκφετεις οτι πριν απο κανα μηνα αρχισαν να προσλαμβανουν voice actors.Τελοσπαντων,θα δειξει...
Περιμενουμε περισσοτερα στην καυτη Ε3!
Ω, τέτοια ν' ακούω!!! :D