Η Naughty Dog επιβεβαίωσε την καθυστέρηση του The Last of Us. Σύμφωνα με δήλωση που πηγάζει στο εσωτερικό της εταιρείας, η κυκλοφορία του τίτλου θα γίνει σε παγκόσμιο επίπεδο στις 14 Ιουνίου, λίγες ημέρες μετά το τέλος της φετινής Ε3. Ο επίσημος λόγος που αναφέρεται δεν είναι κανένας άλλος, πέραν από την περαιτέρω βελτίωση όλων των επιπέδων και των μηχανισμών του τίτλου.

«Καθώς ολοκληρώναμε την ανάπτυξη του The Last of Us αντιληφθήκαμε το πόσο μεγάλο είναι το ταξίδι του Joel και της Ellie» αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας και συμπληρώνει: «Αντί λοιπόν να μπούμε στην διαδικασία να μειώσουμε υλικό, εκμεταλλευόμαστε την ευκαιρία να τελειοποιήσουμε τυχόν λεπτομέρειες που δεν είναι αρκετά ικανοποιητικές».
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
σίγουρη αγορά από την πρώτη μέρα...
σιγουρα θα αξίζει η υπομονή που θα κάνουμε!!μέχρι τότε θα ''ζεσταθούμε'' με την lara,πάααντα με survival διάθεση:p
αντε να βγει να δουμε τι θα δουμε !!!!