
Η ίδια η ιαπωνική εταιρία επιβεβαίωσε αυτή την αλλαγή και μέσα στην εβδομάδα θα δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για κάθε αγορά του πλανήτη.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Konami επιβεβαίωσε πως η HD συλλογή της σειράς Silent Hill δε θα κυκλοφορήσει τελικά όπως είχε προγραμματιστεί και μεταφέρεται για τον Μάρτιο του 2012.
Δλδ κοντά στα Witcher 2 και Mass Effect 3? Δεν θυμάμαι και τι άλλο...
δηλαδή Μάρτιο και η συλλογή και το νέο Silent Hill?
Λανθασμένη κίνηση απο την Konami. Βγάζει τον τίτλο το μήνα που θα πνιγούμε απο κορυφαίους τίτλους που περιμένουμε πώς και πώς ή απο τίτλους που αξίζει να προσέξουμε.
Έχουμε και λέμε για τον Μάρτιο λοιπόν (να δώ που θα βρούμε τα λεφτά):
Mass effect 3
Soul Calibur V
Witcher 2
Silent Hill Downpour
Resident evil: Operation Racoon city
Ninja Gaiden 3
Παρακαλώ διορθώστε με αν λέω κάτι λάθος......
ρε παιδιά αυτός ο τίτλος είναι must - buy θα κάνει κανα 35ευρω, τι συγκρίνετε τώρα με τίτλους που θα βγούνε εκείνη την περίοδο. Αυτή η συλλογή θα αγοραστεί από όλους αργά ή γρήγορα και μιλάμε για παιχνίδια σταθμούς στο είδος και επίσης ότι είναι 10 ετών παλιά. Δεν στοχεύουν στον νεο Ιπ ή στο ότι τεσπάντων στοχεύουν τα ME 3, NG 3 ktl
γεμιζει ο Μαρτιος απο κυκλοφοριες!
Horror ειναι το παιχνιδι?
Ο Μαρτιος ανηκει μονο στον βασιλια MAX PAYNE 3
Greenkiller survival horror είναι.
Wait, what? Το Witcher 2 για Xbox 360 και PlayStation 3 το Μάρτιο βγαίνει;
http://goo.gl/xK1j1
το καλο αργει να ερθει..
Θα αγοραστούν για δεύτερη φορά.Με το καλό να βγεί πρώτα.