
Ο τίτλος θα κυκλοφορήσει για PS3 και Xbox 360 στις 17 Σεπτεμβρίου τελικά, χωρίς ακόμα κάποια επίσημη ανακοίνωση για το αν θα υπάρξει και PC έκδοση.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Μέσα από ανακοίνωση της Rockstar έγινε γνωστό πως το πολυαναμενόμενο Grand Theft Auto 5 δε θα κυκλοφορήσει την άνοιξη, όπως αρχικά είχε προγραμματιστεί, αλλά το Σεπτέμβριο του 2013.
Μεγαλη εκπληξη η καθυστερηση του τιτλου για Σεπτεμβρη. Τα τελευταια 2 χρονια μας εχει συνηθισει η R* να βγαζει τα παιχνιδια της τον Μαιο.
Εγω πιστευω οτι εγινε η καθυστερηση λογω οτι τον ιδιο μηνα θα εβγαινε και το Last Of Us...... LOL
Η rockstar δεν καθυστερει ενα παιχνίδι χωρις λόγο, σίγουρα θελουν να το τελειοποιημένουν!
Καλυτερα!Μεχρι τοτε να εχω τερματισει παιχνιδια που "καθονται"!Και μετα,βουρ στο...GTA5!
Περιμεντε την εκδοση για pc τον μαιο του 2014 τοτε. Ωραια
δεν πειράζει... καθυστερήστε το και βγάλτε το καλύτερο μέχρι το επόμενο
Ελπίζω να αξίζει η αναμονή
Και το IV είχε καθυστερήσει και δεν ήταν για κακό. Χίλιες φορές να καθυστερούν για να βγάλουν ένα καλό παιχνίδι, παρά να το βγάλουν βιαστικά και μετά να βγάζουν patch κάθε βδομάδα, για να μαζέψουν τα ασυμάζευτα (όπως το Skyrim στο PS3)
Από τη μία μου τη δίνει που θα πρέπει να περιμένουμε μερικούς μήνες παραπάνω (το καλοκαίρι τι θα κάνουμε δηλαδη;;;; :P) αλλά από την άλλη δεν με πειράζει αν αυτό γίνεται ώστε το παιχνίδι να είναι τέλειο. Είδαμε και άλλα παιχνίδια που βγήκαν νωρίς σχετικά και ήταν χάλια. Είμαι υπέρ στο να πέρνουν όσο χρόνο θέλουν και χρειάζονται οι developers για ένα παιχνίδι. Φανταστείτε να ήταν η ΕΑ από πίσω. Πέρισυ θα είχε βγεί το παιχνίδι.
κριμαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα....
Αναμενόμενο παιδιά έτσι έχουν οι δουλείες που έχουν κώδικα :p
Ζητωωωω!!!!!Μάιο-Οκτώβρη δε θα προλάβαινα να το παίξω λόγω δουλειάς,οπότε καλός ο Σεπτέμβρης,ένας μήνας υπομονή μόνο από την κυκλοφορία μέχρι να παίξω.
Πολύ απλά το αφήνουν για να ανακοινωθούν οι νέες κονσόλες. ;)
τι να κανουμε; υπομονη...