
Ως βασικός λόγος για την καθυστέρηση αναφέρεται η επιθυμία της ομάδας ανάπτυξης να τελειοποιήσει το προϊόν της, το οποίο είχε δημιουργήσει πολύ καλές εντυπώσεις στην περυσινή E3 και το ίδιο αναμένεται να κάνει και φέτος. Όχι και τόσο Αγγλίδα η Lara στο ραντεβού της, αλλά μάλλον θα αξίζει τον κόπο.




Νομίζω το ξέραμε αυτό...
Όποτε και να έρθει εγώ πάντως θα το τιμήσω.
Για να μην δίνουν καθόλου πληροφορίες τόσους μήνες τώρα, το είχαμε καταλάβει..
Δεν πειράζει, αν και το ήθελα, έχουμε να παίξουμε πάρα πολλά για φέτος! Να αραιώνουμε λιγάκι... μην σκάσει και η τσέπη! :)
το resident μη καθηστερισετε μονο ολα τα αλλα 2η μοιρα
Εντάξει, άμα είναι για το καλύτερο...
ακομα θυμαμαι το περσινο επικο βιντεο.
Και μόνο ότι δεν το περιμένει πολύς κόσμος όπως παλιότερα λέει πολλά..βασικά λέει τα πάντα.Οπότε αν είναι να αργήσει για να γίνει ένα πραγματικό reboot στην σειρά καλώς ας αργήσει.