Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Καθυστερούν οι first-party τίτλοι για το Wii U

Ο πρόεδρος της Nintendo Satoru Iwata, μιλώντας σε επενδυτές δήλωσε πως ο λόγος καθυστέρησης της κυκλοφορίας για πολλούς τίτλους του Wii U οφείλεται στο ότι χρειάζονται περισσότεροι πόροι για την ανάπτυξή τους σε σχέση με ότι είχε αρχικά προβλεφθεί. "Προκειμένου να προλάβουμε να έχουμε διαθέσιμους κατά το λανσάρισμα της κονσόλας τους τίτλους που θέλαμε, αναγκαστήκαμε να χρησιμοποιήσουμε προσωπικό από άλλες ομάδες ανάπτυξης, όπως έγινε με τους developers του Pikmin 3. Στις μέρες μας είναι πολύ δύσκολο να προβλέψει κάποιος εξ' αρχής τους ελάχιστους απαραίτητους πόρους για την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού το οποίο θα ικανοποιεί τους πελάτες", είπε.



Πρόσθεσε επίσης ότι ένας από τους τρόπους να γίνει η κονσόλα πιο ελκυστική στο καταναλωτικό κοινό είναι η επέκταση του διαθέσιμου software, όπως το Wii U Street, το οποίο έχει την υποστήριξη της Google και για να γίνει αυτό η εταιρία θα πρέπει να προσλάβει περισσότερους developers που γνωρίζουν Unity, HTML5 και Javascript. Ένας άλλος τομέας στον οποίο στάθηκε είναι αυτός της προσέλκυσης περισσότερων game developers. "Κάποιοι πιστεύουν ότι το Wii U δεν είναι αρκετά ισχυρή κονσόλα, όμως άλλοι πιστεύουν το αντίθετο και ότι το Wii U διαθέτει μια διαφορετική αρχιτεκτονική σε σχέση με τις άλλες κονσόλες, η οποία εάν χρησιμοποιηθεί σωστά είναι δυνατό να δημιουργηθούν πολύ καλά παιχνίδια. Είναι γεγονός ότι κάποιοι publishers μας υποστηρίζουν και κάποιοι όχι. Το σημαντικό για εμάς είναι οι εταιρείες που μας υποστηρίζουν να είναι ικανοποιημένες από τις πωλήσεις και να αισθάνονται ότι η απόφασή τους να δημιουργήσουν κάτι για το Wii U ήταν σωστή", συμπλήρωσε.



Ολοκληρώνοντας σημείωσε πως όλα αυτά δεν είναι δυνατό να πραγματοποιηθούν σε μια μέρα και πως η εταιρία δουλεύει πάνω σε ιδέες, οι οποίες θα βοηθήσουν το Wii U να ανακάμψει, ενώ η αρχή αναμένεται αυτό το καλοκαίρι όπου αναμένεται να παρουσιάσει "ωραία πράγματα" όσον αφορά στο third-party software.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Wii U
    • 7+ pegi 7+
      • 7.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (78)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.nintendo.gr/wiiu FOLLOWERS 13 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • G3n3raL86
    • Μέσα στο 2013 πρέπει να βγάλουν κάτι από 1st ή/και 2nd party. Ο Yamada δήλωσε πως η Retro θα αποκαλύψει το project της στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον... Ελπίζω σε ένα Metroid ή StarFox ή σε κάποιο νέο IP.

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Μακάρι να κάνουν γρήγορα γιατί κάθε μέρα που περνάει χάνουν όλο και περισσότερα χρήματα,χωρίς να σημαίνει ότι δεν μπορούν να κάνουν την ανατροπή.

    • Havok-Alex
    • Η διαβαση στην HD Era εχει αποδειχθει πιο δυσκολη απ οτι περιμενε η Ninty αλλα ειναι ακομα η αρχη, φανταζομαι θα βρει τις ισορροπιες της αν και ο χρονος δεν ειναι προς το μερος της. Απορω πραγματικα ομως τοσα χρηματα που εβγαλε απ το Wii που ακριβως τα αξιοποιησε.

    • ShrinkShady
    • Havok Alex, στο νέο κτίριο και σε προσλήψεις νέων εργαζομένων..
      Σε περιόδους ύφεσης, όπου μεγαλοςετιαρείες σαν την ΕΑ απολύουν, η Νιντέντο προσλαμβάνει και μεγαλώνει...
      Αν μη τι άλλο, ελπιδοφόρο..

    • Havok-Alex
    • Αυτο ειναι καλο για την βιομηχανια και κερδος για την ιδια την εταιρια στην τελικη. Απλα ακομα προφανως δεν εχει ξεκαθαρο χρονικο πλανο για εναν AAA HD τιτλο μιας και μπηκε αργα αλλα θα τους βρει τους ρυθμους της.

    • ShrinkShady
    • Eννοείται...δεν υπάρχει αμφιβολία περί αυτού..ας ελπίσουμε από το καλοκαίρι να πάρει μπρος το μηχάνημα!

*