Σύμφωνα με τον Technical Director της DICE Johan Andersson, η μηχανή γραφικών Frostbite 3 θα υποστηρίζει πλήρως το DirectX 11.1, κάτι που σημαίνει ότι το σύστημα θα εκμεταλλεύεται πλήρως τη CPU με αποτέλεσμα την καλύτερη απόδοση. Όπως είναι γνωστό, το λειτουργικό που θα χρησιμοποιεί αποκλειστικά το Direct X 11.1 είναι τα Windows 8 και όπως αναφέρει στο NeoGAF ο Andersson: «υπάρχουν πολλές βελτιστοποιήσεις σε αυτή την έκδοση και γι' αυτό τη χρησιμοποιούμε στο Battlefield 4».

Τώρα βέβαια, το τι διαφορές θα υπάρχουν με τα υπόλοιπα συστήματα που δεν υποστηρίζονται από το DirectX 11.1 θα το δούμε στην πράξη.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
πιθανοτατα φετος να μην παρω ουτε bf ουτε ghosts