«Η Nintendo πάντα καταφέρνει να με εκπλήσσει. Είναι μια πάρα πολύ καλή εταιρία με εμπειρία χρόνων. Υπάρχουν αρκετοί που αμφισβητούν το Wii U, αλλά αυτό συμβαίνει γιατί δεν μπορούν να το κατανοήσουν. Στην αρχή ούτε για το Wii ήμουν σίγουρος αλλά αποδείχθηκα λάθος. Πιστεύω πως το Wii U προσφέρει κάτι ξεχωριστό και θα μείνουμε όλοι έκπληκτοι από την αποδοχή των καταναλωτών», είπε ο Hartmann.
«Η Nintendo πάντα καταφέρνει να με εκπλήσσει. Είναι μια πάρα πολύ καλή εταιρία με εμπειρία χρόνων. Υπάρχουν αρκετοί που αμφισβητούν το Wii U, αλλά αυτό συμβαίνει γιατί δεν μπορούν να το κατανοήσουν. Στην αρχή ούτε για το Wii ήμουν σίγουρος αλλά αποδείχθηκα λάθος. Πιστεύω πως το Wii U προσφέρει κάτι ξεχωριστό και θα μείνουμε όλοι έκπληκτοι από την αποδοχή των καταναλωτών», είπε ο Hartmann.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Nintendo
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Nintendo
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
7+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 7+
-
-
8
ENTERNITY SCORE




Πάντως στο gamespot που βλέπω δεν έχουν πάρει και τρελές βαθμολογίες τα παιχνίδια του και για το gamepad δεν προσφέρει τίποτα το ενδιαφέρον.Σε κάποια παιχνίδια βολεύει σε άλλα όχι και τόσο,μακάρι να πάει καλά η κονσόλα να υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός ώστε να μας προσφέρουν πάντα το καλύτερο και οι τρεις εταιρίες!
Καλά τώρα βρήκες και εσύ έμπιστο site. Αρχή είναι ακόμα. Σίγουρα η κονσόλα δεν έχει δείξει τι μπορεί να κάνει από τώρα. Οι τίτλοι είναι λίγοι ακόμα. Σίγουρα θέλουμε να πάνε όλες οι κονσόλες καλά ώστε να ανέβει ο ανταγωνισμός. Έτσι και οι τιμές θα πέσουν και θα ανέβει και η ποιότητα.