
«Το The Division του Tom Clancy θα πρέπει να εκδοθεί και για PC για πολλούς λόγους και ο σπουδαιότερος από αυτούς είναι ότι το καταπληκτικό παιχνίδι θα εκδοθεί μόνο για κονσόλες. Αυτό αφήνει εκτός την κοινότητα των PC gamers. Αυτό αφήνει εκτός όλους εμάς που προτιμούν να παίζουν παιχνίδια στο PC παρά σε μια κονσόλα. Αυτό αφήνει εκτός όλους εμάς που διαθέτουμε μόνο PC για να παίζουμε παιχνίδια. Θα είναι άδικο το The Division, να μην εκδοθεί και για PC κάτι το οποίο θα στερήσει αυτή την υπέροχη εμπειρία από μια τεράστια κοινότητα παικτών», αναφέρει η δήλωση προτροπής προς τη Ubisoft.




Έτσι σωστά!!
η το θελουν τσαμπε
Έτσι και αλλιώς είναι Online Based, δεν νομίζω να έχουν θέμα.
Ειναι ενα online παιχνιδι και ειναι αρκετα δυσκολο να στηθουν private servers.Οποτε το μονο εμποδιο ειναι ο χρονος αναπτυξης του παιχνιδιου για PC.Τα εσοδα δεν θα μειωθουν σε καμια περιπτωση απο την πειρατεια.