Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Καμπάνια για την κυκλοφορία του GTA 5 σε PC

Το Grand Theft Auto 5 αναμένεται να κυκλοφορήσει και επίσημα σε λίγες ώρες, αλλά για την ώρα δεν υπάρχουν νέες ενδείξεις για το αν θα υπάρξει PC έκδοση του τίτλου. Παρόλα αυτά, εδώ και λίγες ώρες έχει ξεκινήσει μία καμπάνια που απαιτεί από την Rockstar να δώσει σημασία στο PC gaming και να διαθέσει τη νέα της παραγωγή και για προσωπικούς υπολογιστές.



Να σημειωθεί ότι μέχρι την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, η καμπάνια έχει συγκεντρώσει περίπου 360.000 υπογραφές. Υπενθυμίζουμε επίσης, ότι μία πρόσφατη αγγελία της εταιρείας αναζητά έναν έμπειρο προγραμματιστή για τη μεταφορά τίτλων της και σε PC και μέσα σε αυτούς αναφέρεται και το GTA 5. Για να δούμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον λοιπόν.

Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
21 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Rockstar Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Rockstar

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Grand Theft Auto V
    • 18+ pegi 18+
      • 9.2 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (169)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.rockstargames.com/V/ FOLLOWERS 42 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 10

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • stegal
    • ετσι και αλλιως η rockstar εχει ανακοινωσει οτι το gta v θα τρεχει καλυτερα απο ολα στο ps3 καλυτερα σε τετοιες περιπτωσει και τετοιου ειδους games να εχεις μια κονσολα για μενα λιγες ωρες απομενουν μεχρι να ερθει στα χερια μου

    • Pivotskater95
    • @stegal ολοι εσεις που γραφεται τετοια σχολια επειδη εχεται κονσολα γινεσται εκνευριστικοι ....

      @Spiros20 πολυ περισσοτερα ατομα απο αυτα το θελουν για pc οποτε μην νομιζεις οτι ειναι λιγοτερα

    • Alias
    • Θα βγει και σε pc και στις next gen καποια στιγμη, απλα τωρα κοιτανε να εκμεταλλευτουν την τεραστια εγκατεστημενη βαση των ps3 και x360. Και καλα κανουν κατα τη γνωμη μου

    • tak96
    • θα βγει και σε pc το πιθανοτερο, απλα θα καθυστερησει μερικους μηνες.....για next-gen κονσολες δεν νομιζω να βγει...αν ηταν να βγει θα εiχε ανακοινωθει.....

    • stegal
    • moviestars7@ δεν νομιζω οτι ειναι δυσκολο απλα η rockstar σε ολα τα gta στο pc εχει δει οτι δεν εχει την απιχηση που εχει στα αλλα συστηματα (μιλαω ια αυτους που το αγοραζουν και οχι για αυτους που το παιρνουν ετσι) και πιστευω για αυτο το λογο δεν εχουν βαλει κατι και μπορει να μην βγαλουν κατι...

    • senso
    • Για να λυσω την αντιπαραθεση, δεν τιθεται καν ζητημα αν ενα καλο pc ειναι πιο δυνατο μηχανημα απο το ps3..Προφανως και ειναι..Μιλαμε για ενα μηχανημα που βγηκε πριν 6-7 χρονια..Μην τρελαθουμε!
      αν εχει ανακοινωσει οτι θα τρεχει καλυτερα σε ps3 σιγουρα κανει τη συγκριση με το xbox

      Αλλα ισχυει οτι η Rockstar θελει να πιασει πρωτα το κοινο της κονσολας που θα εχει δεδομενα κερδη σε σχεση με το pc που βαραει περισσοτερο η πειρατεια..

    • Spiros20
    • @Pivotskater95 εννοούσα από αυτούς τους 360.000 που ψήφισαν πόσοι θα το αγοράσουν όχι γενικά. Για γενικά π.χ θα το έχουν στον υπολογιστή τους 5.000.000 άτομα. Πόσα πιστεύεις θα το έχουν αγοράσει;

    • Nicholas
    • Spiros20, ακριβώς την ίδια σκέψη έκανα κι' εγώ μόλις διάβασα το άρθρο, πόσοι από τους 360000 θα το αγοράσουν στο PC τους και δεν θα το κατεβάσουν παράνομα.

    • naruto14
    • Μακάρι να το δούμε και σε PC! Είναι κρίμα πραγματικά. Αυτή η πειρατεία σκοτώνει τα παιχνίδια...

    • Sisyphus
    • @Spiros20
      Επειδή λανθασμένα σας έχει δημιουργηθεί η αντίληψη πως η πειρατεία στο pc είναι τεράστια όποιος έχει διάθεση ας ρίξει μια ματιά...
      http://www.mit.edu/~ke23793/papers/Drahchenetal_paperID16.pdf
      Η πειρατεία δεν σκοτώνει τα παιχνίδια(μερικές φορές τα πληγώνει), οι "άπληστες" εταιρίες σκοτώνουν τα παιχνίδια...
      Υ.Γ Οι πωλήσεις του gtaiv στο pc είναι 740.000 κομμάτια, οπότε από το θεωρητικό νούμερο των 5εκ που λες πως θα το έχουν στο pc τους πιστεύω πως αυτοί που θα το έχουν αγοράσει θα είναι τουλάχιστον 740 χιλιάδες.
      Υ.Γ 2 Πιστεύω πως με τα κομμάτια που πούλησε η ροκσταρ στο pc θα έκανε τουλάχιστον απόσβεση για το κάκιστο port που μας παρέδωσε...

    • enfield
    • το παιχνίδι εννοείται πως θα κυκλοφορήσει και σε pc. Δεν είναι ηλίθιοι στην εταιρία να στερηθούν τα φορτηγά χρημάτων, που θα κερδίσουν βγάζοντας ένα έτοιμο παιχνίδι σε μια ακόμα πλατφόρμα. Πιθανόν να ξεκίνησαν και οι ίδιοι την καμπάνια αυτή, για να δημιουργήσουν μεγαλύτερο θόρυβο και προσμονή για το GTA5. Πέρα από αυτό, οφείλω να προσθέσω πως βρίσκω πραγματικά γελοίο το να ξεκινάει κανείς εκστρατεία και να ανταποκρίνεται τόσος κόσμος για ένα τόσο τιποτένιο ζήτημα. Ειδικά στις εποχές, που βιώνουμε (και εννοείται πως δεν μιλάω μόνο για το ελληνικό πρόβλημα).

    • DoctorWho
    • H κυκλοφόρια σε PC είναι σίγουρη, το θέμα είναι πότε θα βγεί. Μακάρι να βγεί όσο πιο σύντομα γίνεται γιατί η καραμέλα της πειρατείας και των leaks έχει καταντήσει βαρετή και τουλάχιστον αστεία.

*