
Λέτε στο μέλλον να αλλάξουν γνώμη στην Naughty Dog; Θα είναι καλό να μην είμαστε απόλυτοι αυτή τη στιγμή τουλάχιστον...

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Φαίνεται ότι το επιτυχημένο The Last of Us θα παραμείνει αποκλειστικός τίτλος για το PlayStation 3, αφού η Naughty Dog δεν σχεδιάζει να κυκλοφορήσει την εν λόγω παραγωγή και στο PlayStation 4.
Όχι! Αφήστε το στο PS3 και ασχοληθείτε με τον επόμενο next gen σας τίτλο.
φυσικα και δεν εχουν πλανο και ειναι λογικο, γιατι πολυ οπλα ετοιμαζουν το 2
Περιμενω ανακοινωση Uncharted 4 στα VGAs. Το Last Of Us 2 θα το περιμενουμε σε καμια 2-3ετια.
Είναι 2 πλέον οι ομάδες της Naughty Dog, οπότε αναμένουμε νέο τίτλο κάθε χρονιά. Σε αυτό θα βοηθήσει και η αρχιτεκτονική του PS4.
Έτσι και αλλιώς θα έρθει μέσω Gaikai στο PS4 κάποια στιγμή, οπότε καμία ανησυχία!!
Λογικό είναι αφού ασχολούνται με μελλοντικούς τίτλους είτε σε τωρινές κονσόλες (πράγμα μάλλον απίθανο) είτε για τις κονσόλες επόμενης γενιάς.
καλυτερα να ασχοληθουν με την αναπτυξη καποιου αλλου game