





ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Rockstar κυκλοφόρησε μία ακόμη τριάδα από screenshots για το επερχόμενο Grand Theft Auto V, οι οποίες απεικονίζουν δραστηριότητες αναψυχής. Κι επειδή μία εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις, δείτε τις... 3000 λέξεις που ακολουθούν.
απορω γιατι τετοιος ενθουσιασμος με τα γραφικα του τιτλου, διαβαζω κατι σχολια τρελα που δεν στεκουν λες και βλεπουν καμια CGI ταινια...
Τα γραφικά είναι απίστευτα και λογικά είναι η έκδοση για PC με πολύ δυνατή κάρτα γραφικών. Λέτε να έχουμε παρόμοια αποτελέσματα και στις κονσόλες 8ης γενειάς ?
Μιλάμε για open-world παιχνίδι. Τα γραφικά είναι όμορφα. Και οι εικόνες αυτές οι πιό ωραίες απ'όσες έχει βγάλει ως τώρα η R* για το GTA V! Για να δούμε τις εικόνες που θα βγάλει αύριο! Θα έχουν κανένα hint για San Fierro ή Las Venturas, άραγε;
Για να φτιάξεις open world με τέτοια γραφικά, μιλάμε για επόμενη γενιά...Σε αυτήν δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μία στο τρισεκατομμύριο...
ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΣΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕ... ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ R*!!!
Θα κλείσει σπίτια και θα μαστιγώσει οτιδήποτε βρεθεί στο δρόμο του! ;)