Οι πληροφορίες για το νέο Assassin’s Creed έρχονται μεν με το σταγονόμετρο, αλλά η αντίστροφη μέτρηση για τη Δευτέρα το απόγευμα έχει ξεκινήσει. Λίγες ώρες μετά την επίσημη ενημέρωση της Ubisoft προς τους δημοσιογράφους για τα επίσημα εξώφυλλα των εκδόσεων για PC, PS3 και Xbox 360, το Game Informer δημοσίευσε στο site του την εικόνα που θα κοσμεί το εξώφυλλο και το οπισθόφυλλο του επόμενου τεύχους του. Η εικόνα ταιριάζει με αυτή του ίδιου του τίτλου και σύμφωνα με το έντυπο η ομάδα ανάπτυξης χρησιμοποίησε τα τρία χρόνια που πέρασαν για να διορθώσει αρκετούς μηχανισμούς και να φτιάξει άλλους από την αρχή.

Τα γεγονότα του λαμβάνουν χώρα στο δεύτερο μισό του 18ου αιώνα και η μάχη ανάμεσα στους Templars και τους Assassins λαμβάνει χώρα στο Νέο Κόσμο της Αμερικής, όπου οι παίκτες θα έχουν τη δυνατότητα να δουν από πρώτο χέρι τα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα κατά την Αμερικανική Επανάσταση. Το Game Informer θα καλύψει το ζήτημα με ένα αφιέρωμα 13 σελίδων. Μάλιστα, το επίσημο site της Ubisoft είναι έτοιμο για την αποκάλυψη του τίτλου, έχοντας ήδη αναρτήσει τη σχετική αντίστροφη μέτρηση.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
τρομε΄ρη λεπτομέρια αμα δείτε, το τσεκούρι έχει το σχήμα του συμβόλου των "assassins"
Αν έχουν όντως διορθώσει και φτιάξεις τους μηχανισμούς θα είναι εξαιρετικό. Ωραία στολή ο νέος ασσασίνος. Ελπίζω να έχουμε ένα ωραίο σενάριο επίσης :D
Σε ποιο τεύχος θα είναι το αφιέρωμα; Γνωρίζει κανείς αν έρχεται Ελλάδα ή αν μπορούμε να το προμηθευτούμε απο online store;
Μα ινδιάνος ασσασίνος; Δεν μου πολυκολλάει!
και το αντιστοιχο με τα περιστέρια που ειχαμε για mediterrenean defense πως θα ειναι? με σήματα καπνού? :P
Τα hidden blades θα τα εχει ακομα η δεν θα υπαρχουν γιατι στο εξωφυλλο δεν τα βλεπω πουθενα
@GOWVD θα ειναι στο τευχος του απιλιου
στην ελλαδα δεν νομιζω οτι αρχετε
παραπανω πληροφοριες μπορεις να δεις εδω: http://www.gameinformer.com/p/subscribe.aspx
Ευχαριστώ πολύ P3iRaTHs
!
Πολύ καλό....Από 0 ενδιαφέρον που είχα για τη σειρά ο Ezio με έκανε να κολλήσω......
Επιτελους εχει τοξο.God Yessss