Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Arktos Entertainment
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Hammerpoint Interactive
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
Βαθμολόγησε το
-

- από
-
- 06/10/12
-
PC
Σύμφωνα με την Hammerpoint Interactive θα υπάρξει κλειστή beta για το The War Z στο τέλος του μήνα, ενώ η πρόσβαση στην alpha θα ξεκινήσει στις 15 Οκτωβρίου.




Έχοντας διαβάσει μόνο τα άρθρα του Γιάννη για το DayZ, το WarZ από αυτό το video μου φάνηκε πολύ ξενέρωτο και τελείως διαφορετικό ύφος, το survival πρέπει να το έχουν πετάξει από το παράθυρο.
ρε σεισ αυτο ειναι με πληρωμη αντε γειαααααα και φενεται και μαπα
Ποια κλειστή Beta ρε παιδιά ? έτσι είναι η κλειστές Beta? Επί πληρωμή? Είχα δηλώσει συμμετοχή στη ΒΕΤΑ και μου στείλαν E-mail για να συμμετάσχω . Όταν είδα ότι πρέπει να επιλέξω ένα από τα 3 πακέτα επί πληρωμής απλά έμεινα Μ......ς , WTF?
Το θέμα δεν είναι ότι έχουν γραφτεί 1,000,000 παίκτες . Το θέμα είναι πόσοι από αυτούς θα πληρώσουν για να παίξουν ,Εγώ πάντως και μερική φίλοι που γραφτήκαμε δεν πρόκειται να δώσουμε ούτε Σεντς!
xahhxa EPIC! Δεν ανέφερε τίποτα τέτοιο η ανακοίνωση... Ζητάνε πληρωμή για beta? Έλεος...
Τσόκαρα φοράνε και ακούγονται έτσι όλοι την ώρα?Άσε που σκοτώνουν ένα ζόμπι κάνοντας 3 βήματα το τρίμηνο και το πολυσκέφτονται κιόλαςΜια χαρά,η αδρεναλίνη βαράει κόκκινο.