Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Κλειστή beta για το The War Z

Σύμφωνα με την Hammerpoint Interactive θα υπάρξει κλειστή beta για το The War Z στο τέλος του μήνα, ενώ η πρόσβαση στην alpha θα ξεκινήσει στις 15 Οκτωβρίου. Μέχρι στιγμής, οι εγγεγραμμένοι παίκτες για την beta στις 31 του μήνα έχουν ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο. Παρακάτω μπορείτε να πάρετε μια πρώτη γεύση από το PvP του παιχνιδιού.




Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Arktos Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Hammerpoint Interactive

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Τhe War Z (Infestation: Survivor Stories)
    • 18+ pegi 18+
      • 2.7 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (54)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://thewarz.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Spahar
    • Έχοντας διαβάσει μόνο τα άρθρα του Γιάννη για το DayZ, το WarZ από αυτό το video μου φάνηκε πολύ ξενέρωτο και τελείως διαφορετικό ύφος, το survival πρέπει να το έχουν πετάξει από το παράθυρο.

    • diver_gr
    • Ποια κλειστή Beta ρε παιδιά ? έτσι είναι η κλειστές Beta? Επί πληρωμή? Είχα δηλώσει συμμετοχή στη ΒΕΤΑ και μου στείλαν E-mail για να συμμετάσχω . Όταν είδα ότι πρέπει να επιλέξω ένα από τα 3 πακέτα επί πληρωμής απλά έμεινα Μ......ς , WTF?

      Το θέμα δεν είναι ότι έχουν γραφτεί 1,000,000 παίκτες . Το θέμα είναι πόσοι από αυτούς θα πληρώσουν για να παίξουν ,Εγώ πάντως και μερική φίλοι που γραφτήκαμε δεν πρόκειται να δώσουμε ούτε Σεντς!

    • Mithrantir
    • Τσόκαρα φοράνε και ακούγονται έτσι όλοι την ώρα?Άσε που σκοτώνουν ένα ζόμπι κάνοντας 3 βήματα το τρίμηνο και το πολυσκέφτονται κιόλαςΜια χαρά,η αδρεναλίνη βαράει κόκκινο.

*