Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Κυκλοφορεί το CMStorm Havoc

Η Cooler Master ανακοίνωσε το CMStorm Havoc, ένα νέο high end gaming ποντίκι με εξαιρετικά χαρακτηριστικά. Συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα μοντέλο με αισθητήρα Avago 9800 τεχνολογίας laser, το οποίο μπορεί να υποστηρίξει ταχύτητες μέχρι 8200dpi.



Το ποντίκι είναι ενσύρματο με καλώδιο 1,8 μέτρου και ενσωματώνει 128kb μνήμης στην οποία ο χρήστης μπορεί να σώσει τις διάφορες macro ρυθμίσεις των 8 προγραμματιζόμενων πλήκτρων.



Προσφέρει επιτάχυνση της τάξης των 30G, ζυγίζει 140 γραμμάρια και οι διαστάσεις του είναι 85x120x45mm. Το Havoc έχει λαστιχένια υφή ώστε να μη γλυστράει από τα χέρια του gamer, ενώ τα πλήκτρα του, σύμφωνα με τη Cooler Master, αντέχουν έως 5 εκατομμύρια κλικς. Το Havoc θα είναι διαθέσιμο προς τα τέλη του μήνα στη τιμή των €49,90.


Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • bobo1704
    • Ωραίο ποντίκι!! Είναι αυτό που λέω οτι όσο δυνατές κονσόλες κι αν παραχθούν, πάντα το PC είναι ένα βήμα μπροστά...

    • raiden5
    • Ενταξει για εμενα αυτες ειναι άτοπες συζητήσεις, το pc μπορεις να το φτιάξεις οπως θες, ενω την κονσολα οπως την παρεις ετσι θα ειναι μεχρι το τελος τις ζωης της, με τις ιδιες δυνατότητες.

      Εξαλλου συνήθως οι περισσοτεροι εχουμε κ τα δυο!

    • jmaster18
    • Καλο και φτηνο αλλα δε παιε αλλο να αυξανονται συνεχειατα dpi, πηρα ενα με 3200 προσφατα και πανω απο 2500 δεν εχει νοημα να βαζω.

*