Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Ένας χρήστης των forums του Star Wars: The Old Republic αναφέρει πως έκανε μία μελέτη σχετικά με το πόσα άτομα βρίσκονται ανά μέσο όρο ταυτόχρονα σε κάθε server. Ο αριθμός αυτός είναι 344 παίκτες, ενώ συνολικά τις δύο τελευταίες εβδομάδες φαίνεται ότι συνδέθηκαν online 73.693 παίκτες. Ο τίτλος έχει αυτή τη στιγμή 214 ενεργούς servers, με τον Fatman να είναι ο πιο δημοφιλής. Ο λιγότερο δημοφιλής είναι ο Kaas City.
Το σταμάτησα πριν τελειώσει ο δωρεάν μήνας... πλήρη απογοήτευση!
Κρίμα γιατί ήταν υποσχόμενο παιχνίδι και διπλό κρίμα γιατί έκλεισαν τους servers του star wars galaxies λίγο πριν κυκλοφορήσει αυτό...
Το τραγικο ειναι οτι οι περισσοτεροι φαν του Star Wars προτιμουν ενα παιχνιδι 10ετιας απο το SWTOR...τετοια αποτυχια και να μου το ελεγες δεν θα το πιστευα...
Κρίμα γιατί ήταν πολλα υποσχόμενο. Κρίμα γιατί δεν κατάφερε να δημιουργηθεί ανταγωνισμός ανάμεσα στο SWTOR και το WoW ώστε να βγούμε κερδισμένοι όλοι οικονομικά αλλα κυρίως ποιοτικά. Τώρα το WoW θα επαναπαύεται και θα μας προσφέρει άλλο ένα χλιαρό expansion τύπου cataclysm. Μακάρι να βγω λάθος. Οσο δεν υπάρχει ανταγωνισμός η ποιότητα στο WoW θα πέφτει η θα μένει ίδια. Αντε να βγεί κανένα καλό MMORPG να ξυπνήσει λίγο και η Blizzard να κάνει κατι ποιοτικό επιτέλους. Τα τελευταία χρόνια εχουν επαναπαυθεί στα σίγουρα λεφτάκια τους.
Αχ ρε ΕΑ, το έκαψες το SWTOR με τις βιασύνες σου! Λούσου τα τώρα. Εβλεπες να κατρακυλάει τ πράγμα και δεν έκανες τιποτα. Τώρα μόνο θα βάλουν dungeon finder. Μηδέν αντανακλαστικά. Τώρα και να ξυπνήσουν τελείωσε διστυχώς.
Το SWTOR ήταν η μεγαλύτερη και πιο απότομη αποτυχία που γνώρισε μέχρι σήμερα το genre των ΜΜΟs. Ένα 5μηνο πριν η ΕΑ μιλούσε για το μεγαλύτερο λανσάρισμα σε ΜΜΟ και αφιερώθηκαν τόσες γραμμές στα ρεκόρ του τίτλου, για να φτάσουμε μερικούς μήνες μετά στην πιο γρήγορη ερημοποίηση που γνώρισε ποτέ online παιχνίδι. Γι αυτόν τον λόγο οι παίκτες παρομοιάζουν το SWTOR με τον τιτανικό (TORTANIC δηλαδή).
Να ξεκαθαρίσω όμως κάτι. Η ΕΑ ευθύνεται για το ότι έριξε ένα μισοτελειωμένο παιχνίδι στην αγορά (θυμόμαστε όλοι την κατάσταση του Ilium -HAR HAR) όμως η Bioware, τελικά, είναι αυτή που ευθύνεται για το ότι άφησε τον τίτλο να βυθιστεί. Οι 6 μήνες που είχε η Bioware ήταν αρκετοί για να εκμεταλλευτεί το -πολύ σωστό όπως αποδεικνύεται- feedback των παικτών και να ανατρέψει την εικόνα, κάτι που όμως δεν έκανε και επαναπαύτηκε πίσω από το IP του Star Wars.
Με λίγα λόγια, η EA ήταν το παγόβουνο και η Bioware ο καπετάνιος.
Μαντέψτε ποιοί ήταν οι πνιγμένοι.
Νιμίζω πως έρχεται τρίτο, με πολύ μικρή διαφορά, μετά τα Age of Conan και Warhammer Online σαν ερημοποίηση και απογοήτευση. Ειδκά για το πρώτο οι προσδοκίες είχαν φτάσει στο Θεό, για Star Wars υπήρχε και το Galaxies.
Αν θες να πετύχεις στο MMO industry χρειάζεσαι καινοτομία.
Βγάζοντας wow clones τα οποία μάλιστα δεν είναι καν αρκετά καλά για να το ανταγωνιστούν δεν πετυχαίνεις τίποτα.
Οι developers και ειδικά οι publishers πρέπει να καταλάβουν πως ο κόσμος έχει βαρεθεί το wow, δεν είναι τυχαίο που κάθε νέο MMO έχει πάρα πολλές πωλήσεις, αλλά μένει χωρίς παίχτες μετά απο 1 μήνα.
Μακάρι πραγματικά να βγει κάποιος μεγάλος developer και να βγάλει ένα σύγχρονο Ultima Online.
Ένας χρήστης των forums του Star Wars: The Old Republic αναφέρει πως έκανε μία μελέτη σχετικά με το πόσα άτομα βρίσκονται ανά μέσο όρο ταυτόχρονα σε κάθε server.
Τελικά.... καλώς ή κακώς το WoW δεν πέφτει.
Το σταμάτησα πριν τελειώσει ο δωρεάν μήνας... πλήρη απογοήτευση!
Κρίμα γιατί ήταν υποσχόμενο παιχνίδι και διπλό κρίμα γιατί έκλεισαν τους servers του star wars galaxies λίγο πριν κυκλοφορήσει αυτό...
Άντε και αυτό Free θα γίνει όπως πάει...!
@BoBKiD
Το τραγικο ειναι οτι οι περισσοτεροι φαν του Star Wars προτιμουν ενα παιχνιδι 10ετιας απο το SWTOR...τετοια αποτυχια και να μου το ελεγες δεν θα το πιστευα...
Κρίμα γιατί ήταν πολλα υποσχόμενο. Κρίμα γιατί δεν κατάφερε να δημιουργηθεί ανταγωνισμός ανάμεσα στο SWTOR και το WoW ώστε να βγούμε κερδισμένοι όλοι οικονομικά αλλα κυρίως ποιοτικά. Τώρα το WoW θα επαναπαύεται και θα μας προσφέρει άλλο ένα χλιαρό expansion τύπου cataclysm. Μακάρι να βγω λάθος. Οσο δεν υπάρχει ανταγωνισμός η ποιότητα στο WoW θα πέφτει η θα μένει ίδια. Αντε να βγεί κανένα καλό MMORPG να ξυπνήσει λίγο και η Blizzard να κάνει κατι ποιοτικό επιτέλους. Τα τελευταία χρόνια εχουν επαναπαυθεί στα σίγουρα λεφτάκια τους.
Αχ ρε ΕΑ, το έκαψες το SWTOR με τις βιασύνες σου! Λούσου τα τώρα. Εβλεπες να κατρακυλάει τ πράγμα και δεν έκανες τιποτα. Τώρα μόνο θα βάλουν dungeon finder. Μηδέν αντανακλαστικά. Τώρα και να ξυπνήσουν τελείωσε διστυχώς.
Κρίμα.. Έλεγα να πάρω την συλλεκτική στα 69 που την βρήκα αλλά το άφησα για καλοκαίρι.. Μάλλον δεν το βλέπω να την παίρνω γιατί δεν έχει κόσμο.
Το SWTOR ήταν η μεγαλύτερη και πιο απότομη αποτυχία που γνώρισε μέχρι σήμερα το genre των ΜΜΟs. Ένα 5μηνο πριν η ΕΑ μιλούσε για το μεγαλύτερο λανσάρισμα σε ΜΜΟ και αφιερώθηκαν τόσες γραμμές στα ρεκόρ του τίτλου, για να φτάσουμε μερικούς μήνες μετά στην πιο γρήγορη ερημοποίηση που γνώρισε ποτέ online παιχνίδι. Γι αυτόν τον λόγο οι παίκτες παρομοιάζουν το SWTOR με τον τιτανικό (TORTANIC δηλαδή).
Να ξεκαθαρίσω όμως κάτι. Η ΕΑ ευθύνεται για το ότι έριξε ένα μισοτελειωμένο παιχνίδι στην αγορά (θυμόμαστε όλοι την κατάσταση του Ilium -HAR HAR) όμως η Bioware, τελικά, είναι αυτή που ευθύνεται για το ότι άφησε τον τίτλο να βυθιστεί. Οι 6 μήνες που είχε η Bioware ήταν αρκετοί για να εκμεταλλευτεί το -πολύ σωστό όπως αποδεικνύεται- feedback των παικτών και να ανατρέψει την εικόνα, κάτι που όμως δεν έκανε και επαναπαύτηκε πίσω από το IP του Star Wars.
Με λίγα λόγια, η EA ήταν το παγόβουνο και η Bioware ο καπετάνιος.
Μαντέψτε ποιοί ήταν οι πνιγμένοι.
@GiannisP
+1000
Εγραψες...
Τα είπε όλα ο GiannisP!
Νιμίζω πως έρχεται τρίτο, με πολύ μικρή διαφορά, μετά τα Age of Conan και Warhammer Online σαν ερημοποίηση και απογοήτευση. Ειδκά για το πρώτο οι προσδοκίες είχαν φτάσει στο Θεό, για Star Wars υπήρχε και το Galaxies.
Έτσι όπως πάμε η Blizzard θα έχει για πάντα το μονοπόλιο σε αυτόν τον τομέα. Άρα σιγά μην δώσει λεφτά για να κάνει κάτι καλύτερο.
Αν θες να πετύχεις στο MMO industry χρειάζεσαι καινοτομία.
Βγάζοντας wow clones τα οποία μάλιστα δεν είναι καν αρκετά καλά για να το ανταγωνιστούν δεν πετυχαίνεις τίποτα.
Οι developers και ειδικά οι publishers πρέπει να καταλάβουν πως ο κόσμος έχει βαρεθεί το wow, δεν είναι τυχαίο που κάθε νέο MMO έχει πάρα πολλές πωλήσεις, αλλά μένει χωρίς παίχτες μετά απο 1 μήνα.
Μακάρι πραγματικά να βγει κάποιος μεγάλος developer και να βγάλει ένα σύγχρονο Ultima Online.