Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Όταν είχε ανακοινωθεί το Command & Conquer: Generals 2, ο general manager της Bioware Victory John Van Caneghem είχε αποκαλύψει πως δε θα υπάρχει κάποιο single-player campaign στο παιχνίδι, και ότι ίσως στο μέλλον αν το θελήσουν οι gamers θα προστεθεί. Ο πρόεδρος των EA Labels Frank Gibeau, όμως, με σημερινές του δηλώσεις επιβεβαίωσε πως θα υπάρξει single-player mode από την αρχή, καθώς οι fans της σειράς το ζητούν απεγνωσμένα. Επίσης, εξήγησε πως η εταιρεία προτίμησε να δημιουργήσει ένα free-to-play παιχνίδι προκειμένου να μπορεί να “πειραματιστεί” και να πραγματοποιεί αλλαγές, σύμφωνα με αυτά που ζητάν οι gamers, ακόμα και μετά την κυκλοφορία του.
Τέλος, ο Gibeau δεν αποκλείει κάποια στιγμή το νέο Command & Conquer να κυκλοφορήσει και στα Xbox LIVE και PSN.
Και στα XBL και PSN??? Oh yeahhh!!!!!!!!!
Μακάρι να το βγάλουν τελικά και σαν XBLA.
άντε να δούμε πότε θα κυκλοφορήσει επιτέλους...