
Οι δύο εταιρίες (publisher και developer) έχουν επενδύσει πάρα πολλά στη νέα δημιουργία και εντός των επόμενων εβδομάδων αναμένονται περισσότερες ανακοινώσεις. Μείνετε συντονισμένοι!

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η EA αποκάλυψε ότι 1.5 εκατομμύριο παίκτες έχουν εγγραφεί μέχρι σήμερα και έχουν δηλώσει το ενδιαφέρον τους για συμμετοχή στην beta φάση του Star Wars: The Old Republic, του νέου MMO της BioWare.
Έτσι πρέπει!! Star Wars Forever!!!!!!
Θαθελα και γω να συμμετεχω καπως στην Beta. Υπηρχε καμια σελιδα για applications καποτε?
Aυτο το παιχνιδι εχει την δυνατοτητα να ριξει τον βασιλια απο το θρονο του μετα απο πολλααααα χρονια!!
Για να δουμε τι θα δουμε...
Μακάρι Πάνο.. Φαίνεται πολλά υποσχόμενο.. Και είναι bioware...
ελπίζω να είναι εξαιρετικό γιατί το Tabula Rasa και το Galaxies μου έδωσαν υπέροχο διαστημικό και ποικίλο κόσμο και θέλω κιάλλο!