Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Μπορεί το Call of Duty: Black Ops 2 να έχει καταφέρει μέχρι στιγμής 500 εκατομμύρια δολάρια σε εισπράξεις, όμως ο αναλυτής Arvind Bhatia υποστηρίζει ότι οι αποδοχές είναι μειωμένες σε σχέση με πέρσι και το Modern Warfare 3. Στην αναφορά του μάλιστα δήλωσε τα εξής: "Οι έρευνες που κάναμε δείχνουν ότι το Black Ops 2 έχει μειωμένα έσοδα έως και 20% σε σχέση με πέρσι. Το καλό βέβαια είναι ότι την ημέρα των Ευχαριστιών έγιναν καλές εισπράξεις άρα τελικά μέχρι το τέλος του έτους οι απώλειες, σε σχέση με πέρσι πάντα, θα ανέρχονται στο 10 με 15%".
Τέλος ανέφερε: "Αν είμαστε σωστοί, είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην οποία το επιτυχημένο αυτό franchise έχει λιγότερα κομμάτια στα χέρια των καταναλωτών. Αυτό βέβαια ίσως να έγινε και γιατί η κυκλοφορία του Halo 4 βρέθηκε αρκετά κοντά με αυτή του Black Ops 2".
...ή γιατί βαρέθηκε ο κόσμος? (Λέω εγώ τώρα....)
μα συγνώμη....κάθε χρόνο το ίδιο παιχνίδι...και που κάνει τέτοιες εισπράξεις χαρούμενοι θα έπρεπε να είναι...
Ειναι πολυ ευχαριστο νεο, μακαρι να ξυπνησε ο κοσμος, μα ολο το ιδιο και το ιδιο σχεδον βγαζουν καθε χρονο!
Έχουν λιγότερα ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ΚΕΡΔΗ σε σχέση με πέρσι και μιλούν για απώλειες..όταν παίζουν με τις λέξεις και την νοημοσύνη μας...