
«Πιστεύουμε ότι η Microsoft θα ανακοινώσει μία μείωση τιμής (στο Xbox 360) τον Ιούνιο στην φετινή έκθεση Ε3 και στην συνέχεια τις Sony και Nintendo να ακολουθούν την ίδια στρατηγική», δήλωσε ο Pachter και πρόσθεσε «είμαστε βέβαιοι πως μέχρι τα Χριστούγεννα του 2011 και τα τρία συστήματα θα είναι τουλάχιστον 50 δολάρια φθηνότερα από τη σημερινή τους τιμή».



Αναμενόμενο και όχι πρόβλεψη απο τη Μαντάμ Ζαίρα του Gaming :P.Ειδικά απο πλευράς Sony αν πέσει η τιμή θα γίνει ακόμη πιο ελκυστικό το μηχάνημα...για το X360 δηλαδή πόσο πιό χαμηλά να πέσει? έλεος! lol
Το 360 θα πάει 160 ευρώ σχεδόν....καλό ακούγεται αλλά είναι απλή "πρόβλεψη" :P
Το είπε ο Τζόσουα (η Μύριαμ έλειπε). "Το 360 πλέον θα πωλείται μαζί με τα Φουντούνια" ΤΕΛΟΣ!!!
Ευκαιρία να τσιμπήσω 360 αν τελικά γίνει...
Μπάρτσα - Άρσεναλ; :P
Μόνο prive invalid....
@nfs_maniac: Άσε καλύτερα, δε θα πάρω (από εσένα πάντα). :P
Με αυτα που ακουγονται τελευταια,η MS φαινεται οτι θα ριξει την τιμη του 360 στα σιγουρα.
Αναρωτιέμαι αν η κρυστάλλινη σφαίρα του Patcher δουλεύει με ρεύμα η μπαταρίες.
mia xara poly kalh kinhsh apo th microsoft
δεν είναι απίθανο αλλά με το kinect να έχει δώσει φτερά στο 360, δεν βλέπω τον λόγο να ρίξουνε παραπάνω την τιμή.
PSP, DSi, DSi XL, Wii, PS3 prices είναι πολύ πιθανά, και νέα bundles για το 360....