
"Δε θα δημιουργήσουμε το μέγεθος των ζημιών που δημιουργήσαμε με το PlayStation 4, αφού η επένδυση στο σύστημα είναι "πολύ, πολύ μικρότερη" αυτή τη φορά, με την όμοια με το PC αρχιτεκτονική", τόνισε ο House. Παρόλα αυτά, η Sony περιμένει ζημιές στον τομέα των games την επόμενη οικονομική περίοδο, λόγω αλλαγών της συναλλαγματικής ισοτιμίας. Αυτές οι απώλειες θα αντισταθμιστούν εν μέρει από τις πωλήσεις του PS4, αλλά η εταιρεία δεν περιμένει πλέον να αντισταθμιστούν πλήρως για το έτος, αλλά αναμένει τα κέρδη να "επιδεινωθούν σημαντικά".
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



εγω θέλω να ανατιναχτεί στο δωματιο μου με το που τερματισω το mgs5 !
Εγώ από την άλλη αναρωτιέμαι πόσα κρούσματα θα έχουν οι early adopters.
Mε αυτη την επιδιωξη(μειωση της χασουρας ανα κονσολα) το πακετο με το βιτα στα 500€ μοιαζει ονειρο τρελο. Παντως επρεπε να φτασουμε στο 2013 για να παρουν αποφαση οι εταιρειες οτι η αρχιτεκτονικη pc ειναι ο,τι πιο βολικο για ολους...
Παιδια οταν λεει "ζημια" εννοει οικονομικη ζημια και οχι προβληματα που θα βγαλει η κονσολα..
το ps3 λογο του κοστους του 500euro δεν μπορεσε να πουλησει σχεδον ΚΑθΟΛΟΥ ..δεν εννοει βλαβες σε κονσολα..εννοει τον καλο στον εγγεφαλο και την αλαζονεια της Sony το 2005-2006
Παιδια η ζημια ειναι η χασουρα που εχει η εταιρεια επειδη πουλαει την κονσολα κατω του κοστους κατασκευης-διανομης.
Με καθε ps3 ας πουμε που ειχε το καινουριο τοτε και πανακριβο blu-ray αλλα και την τεχνολογια cell, αναγκαζοταν να πουλαει αρκετα κατω απο το κοστος προκειμενου να πουλησει η κονσολα γιατι σε υψηλες τιμες δε θα αγοραζε κανεις.
Τωρα το ps4 που εχει αρχιτεκτονικη υπολογιστη και οχι τοσο ακριβες τεχνολογιες, λογικα θ απωλειται κοντα στην τιμη κοστους κι ετσι δε θα σημειωθουν τετοιες οικονομικες απωλειες.
@Koel700
Ακριβως τον ιδιο καλο στον εγγεφαλο που εχει χτυπησει τωρα την Microsoft......που πιστευει οτι ολοι θα τρεξουν να πληρωσουν μια 500αρα ευρω για ενα μηχανημα κατωτερο του PS4, πακετο με μια καμερα που κανεις δεν χρειαζεται :P:P:P