

















ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Τζετ- σκι! Διπλάνα! Φλεγόμενα ελικόπτερα! Ψυχοπαθείς! Μπορεί να μην είναι παρούσα στην Ε3, μπορεί το παιχνίδι να μην κυκλοφορήσει για PlayStation 4 και Xbox One, όμως η Rockstar Games δεν πρόκειται να σταματήσει να μας teasαρει σχετικά με το Grand Theft Auto V.
Καλά που δε θα κυκλοφορήσει για τις επόμενες κονσόλες... Εμπορικά τετρίπια είναι όλα...
Εξαιρετικοτατο...
κριμα που δεν θα ναι στις νεες κονσολες....να το δουμε με φουλ γραφικα.....στο ps3 δεν ξερω πως θα ναι...επειδη ειναι και open world
μια χαρά θα είναι παιδιά.για ένα παιχνίδι που αναπτύσσεται τόσα χρόνια και με τους προκατόχους του να μας δείχνουν ότι πάντα τα πήγαιναν τα παιχνίδια ένα βήμα πιο μπροστά έτσι θα κάνουν και τώρα.αφού η sony είχε δηλώσει ότι το ps3 δεν είχε φτάσει στα όρια του ακόμα.
wraia poly wraia !
Αν όλα πάνε καλά το επόμενο pc που θα φτιάξω θα πρέπει να το παίζει στα 60 καρέ στα full όλα!!!Λόγος για αναβάθμιση η αγορά καινούργιου συστήματος είναι αυτό το παιχνίδι.
Ευτυχώς που θα κυκλοφορήσει σε αυτή τη γενία, μια χαρά θα είναι το παιχνίδι, μην υποτιμάμε και το ps3.
Φαίνεται εκπληκτικό.
Για να δούμε... Θα είναι χειμώνας καψίματος :)
Gta Games, you can love them, or you can hate them but you have to respect them
Κατι γραφικουρες! Μιλαμε δεν αντεχω!