Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νέα videos από το PES 2012

Η Konami κράτησε την υπόσχεσή της και διέθεσε στο ποδοσφαιρόφιλο κοινό μία σειρά από νέα gameplay videos για το νέο της τίτλο, το Pro Evolution Soccer 2012. Στα 7 λεπτά δράσης μπορείτε να δείτε τύπος ντρίμπλας, τρόπους άμυνας και μαρκαρίσματος, καθώς και πως μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τις ειδικές ικανότητες κάθε παίκτη σας. Υπενθυμίζεται πως ο τίτλος θα κυκλοφορήσει για PlayStation 3, Xbox 360, PC, Wii, PSP και PlayStation 2.














Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Konami

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Konami

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • PES 2012
    • 3+ pegi 3+
      • 7.3 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (41)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.konami-pes2012.com/eu/en/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • romanos.romaidis
    • Γιατί ακόμη μου φαίνονται ρομποτικά τα animations..? Α ρε PES..σίγουρα φαίνεται καλύτερο απο το τραγικό 11 που δεν παιζόταν,απλά καιρός να επενδύσουν πέρα απο τα γραφικά και στα animations+gameplay,δεν πάει άλλο,εφαρμόζουν κάθε χρόνο τεχνολογίες και στοιχεία τα όποια έχουν 2 χρόνια που εμφανίστηκαν στο πρώτο καλό Fifa δηλαδή το 9...
      Δεν ξέρω ίσως φέτος θα έχουμε μια μάχη στενή,αλλά και πάλι απο αυτά που έχω δεί μέχρι στιγμής ειδικά την Impact Engine απο Fifa το PES μένει πάλι πίσω για ακόμη μια χρονιά..

    • Chased
    • Ποια γραφικά?Χειρότερα από το FIFA11 είναι...
      Στην ανάλυση των επιμέρους βίντεο,έχουμε και λέμε:

      Πρώτο βίντεο:
      Ο τύπος πότε έπαιξε τελευταία φορά ποδοσφαιράκι όπου μετά από goal kick(άουτ) οι παίκτες σου είναι αμαρκάριστοι και πάνε μόνο αυτοί στη μπάλα,καθώς όλοι οι αντίπαλοι αφήνουν μισό γήπεδο κενό? ο.Ο
      Θετικό το ότι μπορείς να ελέγξεις και παίκτες off the ball...

      Δεύτερο βίντεο:
      Το συγκεκριμένο Zonal Marking system υπάρχει σε κάθε ποδοσφαιράκι από το Ν64 και μετά!Έλεος,τί μας πλασάρουν για καινούργιο????
      Επίσης είναι αυτό ακριβώς που χαλάει το ρεαλισμό σε αυτά τα παιχνίδια καθώς στην πραγματικότητα,αυτό συμβαίνει μόνο στο 40% περίπου του αγώνα(ανθρώπινα λάθη και επιλογές και ρίσκα,κατεβάζουν το ποσοστό αυτό)...

      Τρίτο βίντεο:
      Το κενό στις ζώνες της ομάδας που δείχνουν για το PES2011 δεν υπήρχε ΠΟΤΕ!

      Τέταρτο βίντεο:
      Η ηλιθιότητα της συγκεκριμένης επίδειξης περνάει κάθε όριο ανοχής.Στην πρώτη σκηνή,το πιο λογικό είναι ο συμπαίκτης να μπει στην περιοχή και όχι να βγει,ώστε με μία πάσα ή λόμπα να έχει μπροστά του το τέρμα και να σκοράρει με χαρακτηριστική ευκολία.Επίσης,στην περίπτωση που γίνει κάτι τέτοιο,στην πραγματικότητα,ο αμυντικός πιο πάνω,φεύγει για να μαρκάρει τον παίκτη που θα σουτάρει και ο επιθετικός που μένει ακάλυπτος πλέον είναι ευθύνη του τερματοφύλακα ο οποίος οφείλει να βγει έξω από το τέρμα για λίγα μέτρα ώστε α)να μικρύνει το οπτικό πεδίο του αντιπάλου και το εύρος βολής του παίκτη και β)να προλάβει την πιο πιθανή "κάθετη μπαλιά" στον ακάλυπτο επιθετικό(αν δεν έχει ήδη βγει off side!
      Η δεύτερη σκηνή του βίντεο είναι τόσο ηλίθια που δεν χρειάζεται ΚΑΝ να σχολιάσω...
      Έτσι για την ιστορία,το συγκεκριμένο βίντεο έρχεται σε ΠΛΗΡΗ αντίθεση με το 2ο,όπου δείχνει ότι ο εκάστοτε αμυντικός αναγνωρίζει το κενό και τους κινδύνους και τρέχει να "cover the danger"...
      Έτσι,γιατί στην ΚΟΝΑΜΙ νομίζουν ότι τρώμε κουτόχορτο!

    • Chased
    • Πέμπτο βίντεο:
      Ωχ Θεέ μου!Νομίζω πως η ΚΟΝΑΜΙ αξίζει μερικές μηνύσεις για εξύβριση προς τη νοημοσύνη μας!
      Έχουμε και λέμε...Και στις δύο περιπτώσεις που δείχνουν από το PES2011 η λογική κίνηση είναι αυτή που ακολουθεί το παιχνίδι και ο σχολιαστής θεωρεί λάθος.Συγκεκριμένα,στην πρώτη από αυτές και στην πρώτη πάσα,ο παίκτης είναι πολύ μακριά από το κενό και δεν θα προλάβει να πάει διαγώνια πριν τον κλείσουν οι αντίπαλοι,όπως επίσης και θα βρεθεί α)ανάμεσα σε δύο αντιπάλους και θα χάσει τη μπάλα και β)θα κλείσει το ελεύθερο πεδίο του παίκτη για μακρινό σουτ.Στη συνέχεια της φάσης,η διαγώνια κίνηση του παίκτη που στο ξεκίνημα της φάσης είχε τη μπάλα,το μπάσιμο δηλαδή προς την περιοχή δεν είναι καν επιλογή!Η πάσα θα κοπεί,ο παίκτης δεν έχει καν σημείο εισόδου και θα βρεθεί ανάμεσα σε συμπληγάδες πέτρες...
      Τώρα στις σκηνές που δείχνουν από το PES2012,στην πρώτη σκηνή είναι τόσο μεγάλο το κενό που ακόμα και νοημοσύνη σε παιχνίδι του NES,εκεί θα πήγαινε ο παίκτης...Σιγά τη λαμακία!
      Στη δεύτερη σκηνή,η κίνηση του επιθετικού είναι όντως εξαιρετική,μόνο που υπάρχουν πολλά άλλα προβλήματα...Η πάσα θα είχε κοπεί από τον πρώτο αμυντικό,η πάσα(είτε κανονική είτε προωθημένη) διαβάζει που είναι ο παίκτης την ώρα που πατάς το πλήκτρο και η Α.Ι. μάλλον θα την έστελνε στο πλάι για σέντρα,ο τερματοφύλακας μάλλον θα την είχε πιάσει,είναι εξαιρετικά δύσκολη να την κάνει ο παίκτης κυρίως στο ότι θα πρέπει να κάνει την κίνηση ο επιθετικός από την Α.Ι.,να τη διαβάσει ο παίκτης,να βάλει τη σωστή δύναμη και να πάνε όλα τέλεια!πράγμα απλά αδύνατον.

      Έκτο βίντεο:
      Για την πρώτη σκηνή δεν έχω να πω τίποτα,όντως έτσι γίνεται,πολλές φορές και στο FIFA11...Η δεύτερη σκηνή(πρώτη από το PES2012) είναι όντως θετική.
      Η τρίτη σκηνή όμως λειτουργεί και πάλι όπως δείξανε από το PES2011...Ο παίκτης που τελικά θα βγάλει τη σέντρα κάνει ένα χαλαρό τρέξιμο που δεν διαφέρει από τα μέχρι τώρα δεδομένα,ΔΕΝ κινείται στον κενό χώρο,παρά μόνο όταν ο παίκτης που έχει τη μπάλα κάνει κίνηση προς τα πίσω,κάτι που αμέσως ακυρώνει το όλο βίντεο!
      Στην τελευταία σκηνή όπου ο παίκτης κάνει σπριντ στον κενό χώρο,πάλι έχουμε λάθος...το πιο αποτελεσματικό θα ήταν αυτήν την κίνηση να την κάνει ο δεύτερος κόκκινος παίκτης μπροστά από το διαιτητή...Μπορεί έτσι να κοιτάει το πλάγιο και όχι το τέρμα αλλά στο βίντεο,όπως εξελίχθηκε η φάση,οι τρεις παίκτες στο κέντρο αυτόματα χάνουν την αξία τους και όλοι οι υπόλοιποι είναι μαρκαρισμένοι!YAAAAAYYY!

      Συνολικά:
      Μια από τα ίδια σκατά που μας δίνουν τόσα χρόνια,ρομποτικά animations και παν ηλίθιοι τερματοφύλακες!


      FIFA12 καλώς ήρθες στη ζωή μου!!!!

    • dameko-doubutsu
    • Ειναι broken το pro πλεον . Δεν αξιζει αγορα αλλα ενα δανεισμο παντα θα τον εχει λιγο πριν την ταινια και την πιτσα με παρεα . Απο την αλλη το fifa το βαριεμαι . Ξερω οτι ειναι καλυτερο αλλα στα ποδοσφαιρακια γουσταρω και λιγη παρακμη .

*