
Παράλληλα, ανακοίνωσε την οικογένεια επεξεργαστών Quark, τα νέα προϊόντα χαμηλότερης κατανάλωσης θα επεκτείνουν την απήχηση της Intel στα αναπτυσσόμενα τμήματα, από εφαρμογές της τάσης Internet-of-Things έως τις συσκευές που μπορούν να φορεθούν. Έχει σχεδιαστεί για εφαρμογές στις οποίες η χαμηλότερη ισχύς και το μικρότερο μέγεθος αποτελούν προτεραιτότητα σε σχέση με τις υψηλότερες επιδόσεις. Επιπλέον, όσον αφορά στις υψηλής ταχύτητας ασύρματες επικοινωνίες δεδομένων σε δίκτυα 4G, ο Krzanich ανέφερε ότι η νέα λύση LTE της Intel παρέχει μια ελκυστική εναλλακτική για multimode, multiband συνδεσιμότητα 4G, αφαιρώντας ένα βασικό εμπόδιο από την επέκταση της Intel στο τμήμα αγοράς των έξυπνων τηλεφώνων. H Intel παραδίδει πλέον μια multimode λύση, το Intel XMM 7160 modem, το οποίο είναι μια από τις μικρότερες και χαμηλότερης κατανάλωσης multimode-multiband λύσεις για LTE Global roaming.

Επίσης, επέδειξε μια πλατφόρμα για έξυπνα κινητά τηλέφωνα που εμπεριείχε τόσο τη λύση XMM 7160 LTE της Intel, όσο και το Intel Atom SoC επόμενης γενιάς για τα έξυπνα τηλέφωνα και τις ταμπλέτες του 2014 με την κωδική ονομασία “Merrifield”. Βασισμένα στη μικρο-αρχιτεκτονική Silvermont, τα συστήματα “Merrifield” θα προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις, ενεργειακή αποδοτικότητα και διάρκεια ζωής μπαταρίας σε σχέση με την τρέχουσα γενιά. Τέλος, κατά τη διάρκεια της 1ης ημέρας του IDF το λόγο πήρε και η πρόεδρος της Intel Renee James, η οποία υπογράμμισε ότι μέχρι το 2050, το 70% του παγκόσμιου πληθυσμού αναμένεται να ζει σε μεγαλουπόλεις, έτσι οι εξελίξεις στην τεχνολογία ημιαγωγών θα προχωρήσουν περαιτέρω τη διαχείριση δεδομένων μεταξύ συστημάτων στις έξυπνες πόλεις. Η Intel συνεργάζεται με το Δουβλίνο και το Λονδίνο για να υλοποιήσουν μια λύση αναφοράς που θα μπορούσε να φέρει επανάσταση στην αστική διαχείριση, στην παροχή καλύτερων πόλεων στους κατοίκους και βελτιωμένων δημοτικών υπηρεσιών με χαμηλότερο κόστος.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Αντε να μπενει και η intel στο παιχνιδι σιγα σιγα
Είναι χρόνια στο παιχνίδι η intel φίλε μου.
Εχει και δικο της smartphone εδω και πολυ καιρο! Intel ρε! Μονο intel!
θα ήταν καλύτερα να υπάρχει ανταγωνισμός...